تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 فوریه 2022 - 23:13

کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و‌ گردشگری کشور در خوزستان

کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و‌ گردشگری کشور در خوزستان

بمتاسبت ایام الله دهه مبارکه فجر؛ کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جاده اهواز- هفتکل به باغملک با حضور مسئولین استانی و محلی با شکوه خاصی برگزار شد. *علی افراشته : این مجتمع متفاوت ترین ، کامل ترین و بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری در

بمتاسبت ایام الله دهه مبارکه فجر؛ کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جاده اهواز- هفتکل به باغملک با حضور مسئولین استانی و محلی با شکوه خاصی برگزار شد.

*علی افراشته : این مجتمع متفاوت ترین ، کامل ترین و بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری در کشور خواهد شد*

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور در آیین کلنگ زنی این مجتمع با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت : با احداث اين مجتمع به جرات می توان گفت ، متفاوت ترین و کامل ترین و مدرن ترین خدمات رفاهی در کشور احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبر فوری؛ علی افراشته گفت : اعتبار اولیه این طرح هزار میلیارد ریال تخمین زده شده که از محل سرمایه گذاری شخصی تامین خواهد شد.

این کارافرین خوزستانی با اشاره به بحث اشتغال زایی و تصویب طرح در شورای اشتغال استان اظهار کرد : مجوز احداث این پروژه سال گذشته به تصویب رسید و دستور ساخت آن را ماه گذشته از نهادهای ذیربط اخذ کردیم. با احداث این مجمتع خدماتی ، رفاهی و گردشگری برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و ۲۵۰ نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

افزاشته با تقدیر از رویکرد حمایتی دولت آیت الله رییسی و استاندار خوزستان از سرمایه گذاران بومی ادامه داد : فاز دوم و سوم این پروژه هم تا ۲۵۰ نفر اشتغال زایی به طور مستقیم خواهد داشت.

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور ، اظهار داشت : این پروژه در ۳ فاز مورد بهره برداری قرار می گیرد ، فاز اول شامل ؛ یک جایگاه سوخت (پمپ بنزین) ، یک جایگاه CNG ، سرویس کاری ماشین و تعمیرگاه ، تعویض روغن ، پنچرگیری و خدمات جاده ای مانند : سرویس بهداشتی ، نمازخانه می باشد .

افراشته افزود : فازدوم شامل ؛ رستوران ها هستند که شامل رستوران سنتی و فرنگی می باشند .

این کارآفرین با تقدیر از پیگیری های مستمر و دلسوزانه دکتر ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان؛ لالی؛ اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جهت تسریع در روند صدور مجوزات لازم جهت احداث این پروژه ادامه داد : فاز سوم شامل ؛ باغ ویلاها می باشد که این مجتمع را نسبت به سایر مجتمع های کشور متمایز می کند .

وی تصریح کرد : فاز اول پروژه تا ۲۲ بهمن ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور ، افزود : فاز دوم و سوم پروژه هم سال های آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

افراشته با اشاره به همکاری و همیاری مسئولین مربوطه در روند صدور مجوزات لازم جهت احداث این پروژه ، گفت : مسئولین محترم استانی و محلی تمام همکاری ها را با ما داشتند و انتظار داریم تا زمان بهره برداری از این مجتمع مساعدت؛ رهنمودها و حمایت های خود را دریغ نکنند.

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور در پایان با اشاره بحث اشتغال زایی تاکید کرد : بدلیل کمبود فرصت های شغلی در منطقه هفتکل؛ هدفمان این بود که یک اشتغالزایی پایداری در منطقه جهت استفاده از نیروهای خلاق؛ جوان و پای کار ایجاد شود.

*معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان: ایجاد حتی یک شغل هم در جامعه ارزشمند است*

معاون اشتغال تعاون ؛ کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان نیز در مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور گفت: به دلیل آمار فزاینده نرخ بیکاری در کشور و بالتبع در استان خوزستان ؛ ایجاد حتی یک فرصت شغلی را در جامعه را باید مغتنم شمرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر فوری؛ حسین نظری با اشاره به حمایت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: هفتکل منطقه محروم اما دارای استعدادها و پتانسیل های بالقوه ای در حوزه های مختلف بویژه گردشگری است و کلنگ زنی پروژه مجتمع بزرگ خدماتی، رفاهی و گردشگری در این منطقه که موجبات اشتغال زایی بیش از ۱۵۰ نفر به طور مستقیم را فراهم می آورد جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با تقدیر از اقای افراشته بدلیل سرمایه گذاری در این اقدام عام المنفعه این اقدام را گامی در جهت اجرای عدالت شغلی و توسعه پایدار دانست و گفت: این پروژه از پروژه های بزرگ استان به شمار می رود و امیدوارم با همت سرمایه گذار و حمایت مسئولان ذیربط در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

نظری تصریح کرد : با ارزش ترین بخش این طرح ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۵۰ نفر از جوانان این منطقه است.

معاون اشتغال تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به نرخ بیکاری منطقه افزود : با توجه به این که منطقه ( هفتگل ) از لحاظ بیکاری نرخ بالایی دارد ایجاد حتی یک شغل هم می تواند ، خیلی ارزشمند باشد ‌

این مقام مسئول افزود : دولت کریمه آیت الله رییسی در بودجه سال جاری و سال آینده اعتبارات خوبی را برای حمایت از اشتغال در نظر گرفته است.

نظری گفت : در اعتبارات بودجه ۱۴۰۰ ، بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که بخشی از آن مربوط به حمایت از طرح هایی در حوزه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی است.

حسین نظری معاون اشتغال تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ، با اشاره به تسهیلات در حوزه روستایی ، اظهار داشت : ما آمادگی این را داریم که تسهیلات خوبی را به سرمایه گذار با سود و بهره پایین حدود ۶ ٪ ارائه دهیم که جز تسهیلات ارزان قیمت ما می باشد.

نظری با اشاره به بخشودگی بیمه کارفرمایی ادامه داد : در حوزه بخشودگی بیمه کارفرمایی ، بنا به درخواست کارآفرین؛ تعدادی از کارگران شاغل در کارگاه ها و پروژه های اشتغال زا مورد بخشودگی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد : ما آمادگی داریم از اشتغال پایدار حمایت کنیم و این تسهیلات را به سمت ایجاد صنایع کوچک و پایین دستی و صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی و دامداری سوق دهیم.

معاون اشتغال تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در پایان گفت : بدلیل استعدادهای سرشار این منطقه در حوزه های گردشگری ما آمادگی داریم که صنایع دستی و گردشگری و میراث فرهنگی را در این منطقه توسعه دهیم زمینه این کار فراهم است و این منطقه مردم با استعداد و توانمندی دارد.

*فرماندار شهرستان هفتکل: حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اشتغال اولویت دولت آیت الله رییسی است*

فرماندار هفتکل نیز در مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور بحث بیکاری و کمبود فرصت های شغلی است.

به گزارش پایگاه خبری خبر فوری در خوزستان عبدالرحیم دمساز ، گفت : آنچه که امروز جوانان این مرز و بوم را آزار می دهد ، بحث بیکاری و کمبود فرصت های شغلی است .

وی تاکید کرد : بیکاری و ‌کمبود فرصت های شغلی ، باعث تشدید آسیب های اجتماعی شده است .

دمساز با اشاره به رویکرد دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی ، در حوزه حمایت از طرح های اشتغالزا در کشور اظهار داشت : یکی از کارهای دولت مردمی سیزدهم؛ حمایت از کارآفرین ها و سرمایه گذارانی خواهد بود که برای رفع بیکاری قدمی بردارند و سرمایه گذاری کنند .

فرماندار هفتکل با تقدیر از اقای افراشته به دلیل سرمایه گذاری در احداث بزرگترین مجتمع خدماتی؛ رفاهی و گردشگری در منطقه هفتکل تاکید کرد : مجموعه فرمانداری و دیگر ارگان و دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران و همه عزیزانی که حاضر می شوند ، سرمایه شخصی خود را در جهت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری پای کار بیاورند و در این مسیر پرخیر و برکت گامی بردارند ، حمایت قاطع و ویژه خواهد کرد و در این مسیر دست همه این عزیزان را به گرمی می فشاریم.

این مقام مسئول ادامه داد : ان شاالله که هر چه زود تر این مجتمع شروع به کار کند و موجبات اشتغال جوانان شهر را فراهم کند و ما هم در جهت تسریع در روند احداث این پروژه حمایت های لازم را به عمل خواهیم آورد.

فرماندار شهرستان هفتکل یادآور شد : در بحث حمایت های دولتی ، تاکنون حمایت ها و مشوق ها از طرح های سرمایه گذاران داشتیم. در این راستا در جهت اجرا و تکمیل پروژه ؛ زمین از طریق منابع طبیعی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد. همچنین با مدیر عاملان بانک های استان هم صحبت کردیم تا هیچ گونه سقفی در بحث تسهیلات برای عزیزان جهت دریافت تسهیلات از بانک های استان نداشته باشیم .

فرماندار هفتکل ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه افزود : تشکر می کنیم از عزیزانی که امروز این مراسم کلنگ زنی را برگزار کردند و بخصوص از جناب آقای افراشته سرمایه گذار محترم ، عزیزان هنرمند و عزیزانی که از سایر دستگاه های دولتی و شهرهای همجوار و فرستاده محترم دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم شرکت داشتند نیز نقدیر و تشکر میکنم .

گفتنی است در این آیین مهندس امیری زاده ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان ، حسین نظری ؛ معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ، مهندس موسوی رئیس سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان ؛ مهندس قاسمی معاونت صنایع‌ دستی میراث فرهنگی استان خوزستان ، فرماندار هفتکل، شهردار هفتکل ، فرماندهی سپاه هفتکل،
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هفتگل ، فرمانده انتظامی هفتکل ، سران قبایل و بزرگان شهرستان های ایذه ، باغملک و هفتکل ؛ جمعی از فرهیختگان؛ هنرمندان ؛ فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و اصحاب رسانه حضور داشتند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.