تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فوریه 2022 - 23:29

پیام تسلیت سید شکرخدا موسوی در پی ارتحال حضرت آیت الله سید خضر موسوی

پیام تسلیت سید شکرخدا موسوی در پی ارتحال حضرت آیت الله سید خضر موسوی

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال فقیه مجاهد ، *آیت الله علامه حا‌ج سید خضر موسوی* را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب ، علمای اعلام و مردم شریف و نجیب خوزستان خصوصا سادات معزز تسلیت عرض می نمایم. این عالم ولایتمدار در طول عمر پربرکت خویش

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال فقیه مجاهد ، *آیت الله علامه حا‌ج سید خضر موسوی* را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب ، علمای اعلام و مردم شریف و نجیب خوزستان خصوصا سادات معزز تسلیت عرض می نمایم.

این عالم ولایتمدار در طول عمر پربرکت خویش و در سنگرهای مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی در کنار حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) منشا خدمات فراوان برای اسلام و نظام اسلامی و استان قهرمان پرور خوزستان بودند.

علامه حاج سید خضر موسوی ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با سران عشایر و طوایف از اقوام مختلف داشته و همواره بر وحدت کلمه که عامل اصلی و رکن رکین و نیاز ضروری مردم بود تاکید داشتند و رفتار و منش ایشان از عوامل مهم همگرایی و وحدت بین اقوام و مردم خوزستان بود.

آثار به جا مانده از ایشان، منبع فیوضاتی است که تشنگان معارف قرآن و اهل بیت را سیراب می‌کند.
رفتار و سلوک آن عالم ربانی بر مبنای دفاع و حمایت از محرومین و مستضعفین استان بود و بیت معظم ایشان مأمن و مأوایی برای بی پناهان بود.

از خداوند سبحان برای روح بلند و ملکوتی آن عالم وارسته که مشتاق لقای پروردگار عالم بود حشر و قرب با اولیای الهی را خواهانم.

والسلام
سید شکرخدا موسوی
نماینده سابق مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.