تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 فوریه 2022 - 11:19

افزایش ۱۰ برابری میزان مراجعات به مراکز نمونه‌گیری کرونا در اهواز

افزایش ۱۰ برابری میزان مراجعات به مراکز نمونه‌گیری کرونا در اهواز

دبیر شورای سلامت اهواز از افزایش ۱۰ برابری میزان مراجعات به مراکز منتخب نمونه‌گیری کرونا خبر داد. امید خوزستان: دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش چشمگیر میزان مراجعات به مراکز منتخب اهواز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب نمونه‌گیری کرونا

دبیر شورای سلامت اهواز از افزایش ۱۰ برابری میزان مراجعات به مراکز منتخب نمونه‌گیری کرونا خبر داد.

امید خوزستان: دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش چشمگیر میزان مراجعات به مراکز منتخب اهواز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب نمونه‌گیری کرونا در اهواز مراجعه کرده‌اند که این آمار نسبت به میزان مراجعات در یک روز در هفته گذشته پنج برابر و در مقایسه با دو هفته گذشته ۱۰ برابر شده است.

وی با بیان اینکه تقریبا نیمی از تست‌ها مثبت می‌شود، افزود: در این موج میزان مراجعات و درگیری کودکان روند افزایشی داشته است و در صورت مراقبت نکردن از کودکان، این گروه نیز در امان نیستند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: در این روزها هر علامتی به معنی ابتلا به اُمیکرون است. در صورت بروز علائم سرماخوردگی فرد باید ابتدا خود را از خانواده و جامعه جدا کند و به مدت پنج روز استراحت و از مایعات استفاده کند.

احمدی بلوطکی گفت: در صورتی که فردی دچار علائم حاد تنفسی مانند تنگی نفس و سرفه‌های قطاری شود باید حتما به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.

وی با اشاره به کاهش عایت پروتکل‌های بهداشتی و شیب تند افزایش موارد ابتلا تصریح کرد: در صورت ادامه این روند ممکن است در هفته آینده نیز رنگ‌بندی اهواز تغییر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.