تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دسامبر 2021 - 18:33

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت سالروز تأسیس شركت ملی حفاری ایران

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت سالروز تأسیس شركت ملی حفاری ایران

مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی پیامی سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، صنعت نفت به خود می­‌بالد که با تکیه بر تجربه بیش از صد ساله و اتکا

مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی پیامی سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، صنعت نفت به خود می­‌بالد که با تکیه بر تجربه بیش از صد ساله و اتکا به توان نیروی انسانی متخصص خود، اساس خوداتکایی و بی­‌نیازی از بیگانگان را بر بنیان­های سترگ تخصصی استوار ساخته است به گونه­‌ای که امروز در بازار بزرگ کالا، فن­‌آوری‌ها و خدمات، صنعت نفت یکی از معدود صنایعی است که عملکردی در تراز بین­‌المللی دارد.

بی­‌تردید در مسیر پر پیچ و خم خودکفایی و استقلال اقتصادی، بسیاری از شرکت­‌ها و نهادهای ایرانی نقش‌­آفرینی کرده و به فراخور توان، دستاوردهایی ارزشمند داشته‌اند؛ اما در حوزه صنعت نفت این دستاوردها در مقیاسی بزرگ تحول آفرین بوده و از آنجا که به پایداری تولید نفت و گاز منجر گردیده، موجبات چرخش روان چرخ­‌های اقتصاد کشور را رقم زده است. در این میان شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از مؤلفه­‌های صنعت نفت و سازمان­‌های برآمده از دل انقلاب با آرمان­‌هایی متکی به دانش فرزندان ایران زمین، همواره در حوزه خود سرآمد بوده و با اتکا به توان فنی و برخورداری از فرهنگ غنی سازمانی دستیابی به اهداف تولید در شرکت ملی نفت ایران را تسهیل و امکان‌­پذیر نموده است.

اینجانب فرارسیدن سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را به مدیریت و مجموعه­‌ی مدیریت و کارکنان سختکوش و متعهد این شرکت تبریک و تهنیت گفته، توفیق مستمر این مجموعه خدوم انقلابی را از خداوند منان خواهانم.

                                                                                                   علیرضا دانشی

                                                                                                      مدیرعامل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.