تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 دسامبر 2021 - 9:53

دیدار مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر با معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات استان

دیدار مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر با معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات استان

سلماز ترابی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مرتضی جمشیدی و افشار پرویزی بابادی دیدار کرد . به گزارش پایگاه خبری هوژ خبر از اهواز ؛ ظهر امروز چهارشنبه ، ۱ دی ماه ۱۴۰۰ ، مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه

سلماز ترابی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مرتضی جمشیدی و افشار پرویزی بابادی دیدار کرد .

به گزارش پایگاه خبری هوژ خبر از اهواز ؛ ظهر امروز چهارشنبه ، ۱ دی ماه ۱۴۰۰ ، مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و افشار پرویزی بابادی مدیر عامل خانه مطبوعات استان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار مرتضی جمشیدی ضمن تبریک برای اخذ مجوز این پایگاه خبری ادامه داد : ان شاالله که بتوانید در کنار بقیه رسانه ها و به دور از مسایل حاشیه ای به کار خود بپردازید و به حوزه های مختلف خبری بخصوص اجتماعی و فرهنگی نگاه ویژه ای داشته باشید .
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد : اداره ارشاد و خانه مطبوعات در کنار اهالی رسانه هستند و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم .

در ادامه این دیدار ، افشار پرویزی بابادی ضمن تبریک برای اخذ مجوز این پایگاه خبری ، افزود : استان خوزستان هم یک استانی است که ظرفیت رسانه ای آن بر کسی پوشیده نیست .
بابادی ادامه داد : جا دارد تشکر کنم از مدیریت فرهنگی استان دکتر جوروند و آقای جمشیدی که همیشه در کنار اهالی رسانه بودند و ان شاالله شما هم در این مسیر همچنان دلسوز ، دغدغه مند و امانتدار باشید .

در پایان این دیدار سلماز ترابی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر ضمن تشکر از اداره کل ارشاد خوزستان و خانه مطبوعات استان گفت : امیدوارم که امانتدار خوبی باشم و از این قلم در مسیر اعتلای استان به خوبی استفاده کنم .

گفتنی است ، سید فخرالدین طاهر زاده مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری تجهیز نیوز هم در این دیدار حضور داشتند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.