تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 23:59

بصیرت مردم خوزستان ریشه در غیرت دینی آن‌ها دارد

بصیرت مردم خوزستان ریشه در غیرت دینی آن‌ها دارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: علت این همه بصیرت و زمان شناسی مردم شریف اهواز و خوزستان به دلیل غیرت دینی و عمق شناخت آنها از اسلام ناب محمدی است. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: علت این همه بصیرت و زمان شناسی مردم شریف اهواز و خوزستان به دلیل غیرت دینی و عمق شناخت آنها از اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: در حقیقت مردم شریف اهواز به عنوان مردمی ولایتمدار، همیشه با تبعیت محض از نائب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، در طول تاریخ، آگاه و بصیر و هوشیار در مقابل دشمن بوده و هستند و خواهند بود.

وی در اشاره به حماسه هفتم دی در اهواز، افزود: این مردم دو روز زودتر از سراسر کشور یعنی در هفتم دی ماه سال ۱۳۸۸ به صحنه دفاع از دین و امام حسین علیه السلام و ولایت فقیه به میدان آمدند که علت این همه بصیرت و زمان شناسی مردم شریف اهواز و خوزستان به دلیل غیرت دینی و عمق شناخت آنها از اسلام ناب محمدی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: مردم خوزستان همواره نسبت به ابعاد مختلف فتنه آگاه بودند و می‌دانند همیشه فتنه جاریست مادامی که حقیقت جریان دارد، مثل خون در رگ، هوا در جو و روح در بدن اما تلخ و تیره و تاریک.

وی افزود: امروز هم به حضور مردم خوزستان و کارکنان نیروهای مسلح استان و فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی سپاه در جنوب در مراسم یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دشمن‌شکن و مایه‌خواری فتنه‌گران و باعث وحدت هر چه بیشتر قلوب مؤمنین و نابودی هر چه بیشتر آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.