تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 15:52

کشف انبار دپوی کالای قاچاق میلیاردی در “اندیمشک”

کشف انبار دپوی کالای قاچاق میلیاردی در “اندیمشک”

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق با 27 میلیارد و 750 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران انتظامی اندیمشک،

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق با 27 میلیارد و 750 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران انتظامی اندیمشک، یک انبار دپوی کالای قاچاق در جاده کرخه شهرستان اندیمشک را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از این محل مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق دپو شده از قبیل، 64 هزار و ۵۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، 514 دست پوشاک مردانه و زنانه، 4500 عدد ماسک سه لایه ، 95 عدد لامپ مهتابی اس ام دی ، 12 عدد قوری و کتری پریکس ، 4 عدد چای ساز، یک عدد ساعت مچی ، یک تن و 920 کیلو کشمش و مویز خارجی، 174هزارو 240عدد مداد تراش، 196 جفت کفش اسپرت زنانه و مردانه، یک دستگاه ماشین دوخت مخصوص کیسه های پلاستیکی و یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی بار مکشوفه را بالغ بر 27 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند.

سردار صالحی در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.