تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 17:14

پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو

پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو

رضا امینی شهردار اهواز در پیامی فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشت.بسم الله الرحمن الرحیم دانشگاه و دانشجو باید همواره انقلابی باشندمقام معظم رهبری در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی دانشجویان همواره قشر پیشگام، موثر و طلایه دار این سرزمین در برهه های حساس سیاسی و اجتماعی بوده اند. در واقع

رضا امینی شهردار اهواز در پیامی فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشت.
بسم الله الرحمن الرحیم

دانشگاه و دانشجو باید همواره انقلابی باشند
مقام معظم رهبری

در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی دانشجویان همواره قشر پیشگام، موثر و طلایه دار این سرزمین در برهه های حساس سیاسی و اجتماعی بوده اند.

در واقع دانشجویان، فرهیختگان و روشنفکران این جامعه اند که همواره مشارکتشان در رخدادهای مختلف کشور ، سرنوشت ساز و حائز اهمیت بوده .

این عزیزان در طول رخدادهایی که بر ایران گذشت با پایمردی و رشادت و بدون هرگونه ترس و واهمه ای سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران رابه گوش جهانیان رسانیده اند ‬.

دانشگاه محلی برای تولید علم و کانونی برای پرهیز از سطحی نگری و جایگاهی برای اندیشه و خردورزی است.

از این رو حضور فعال و پرنشاط دانشجویان در عرصه های مختلف و مشارکت آنان در امر توسعه و سازندگی کشور، تبدیل تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی به فرصت و عاملی در جهت آبادانی این سرزمین آست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر و روز دانشجو و نثار درود به روان پاک کلیه دانشجویان عزیزی که در راه سربلندی و اعتلای میهن اسلامی از جان خود گذشتند، این روز را به همه دانشجویان و فرهیختگان این مرز و بوم تبریک عرض می نمایم.

امید که نسل جوان، تحصیلکرده و آینده ساز ایران با نیازسنجی مقتضیات امروز و با مجاهدت علمی و حضورفعال در ساحت‌های سیاسی و اجتماعی بستری برای رشد و تعالی سرزمین مادری رقم زده و الگویی شایسته برای نسل بعد باشند.

*رضا امینی
شهردار اهواز*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.