تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 نوامبر 2021 - 18:40

ماهشهر میزبان کنگره ملی شعر گمنامی

ماهشهر میزبان کنگره ملی شعر گمنامی

دومین کنگره ملی شعر گمنامی به منظور گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) اسفندماه ۱۴۰۰ در بندر ماهشهر برگزار می‌شود. هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رییس حوزه هنری استان خوزستان گفت: علاقه‌مندان تا بیست و هفتم آذرماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی اینترنتی  sheregomnami.ir ارسال کنند.محمد شهباز گهروئی افزود: شرکت در این کنگره

دومین کنگره ملی شعر گمنامی به منظور گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) اسفندماه ۱۴۰۰ در بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رییس حوزه هنری استان خوزستان گفت: علاقه‌مندان تا بیست و هفتم آذرماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی اینترنتی  sheregomnami.ir ارسال کنند.
محمد شهباز گهروئی افزود: شرکت در این کنگره محدودیت سنی ندارد و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر دو اثر در هر بخش ارسال کند، همچنین شرکت در بخش‌های مختلف آزاد است.

وی با اشاره به اینکه آثار باید حتماً مطابق با مضمون اصلی و موضوعات قید شده در فراخوان باشد ادامه داد: استفاده هنری از آثار در هر قالبی برای دبیرخانه مجاز است.

بیشتر بخوانید: فراخوان دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس خوزستان

گهروئی بخش‌های مختلف این جشنواره را شامل شعر در سبک‌های نو، کلاسیک، کودک و نوجوان، ترانه، سرود، تصنیف؛ و همچنین شعر با گویش‌های بومی و شعر طنز عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.