تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 11:19

بخشی از خطبه های نماز جمعه

بخشی از خطبه های نماز جمعه

هما خوزستان:برای شرایط بحرانی اندیکا نیازی به زلزله های شدید و مهیب روزهای گذشته نیست، همین که می‌بینید شهرستانی بیمارستان ندارد ، ۴۰۰ کیلومتر راه خاکی و صعب‌العبور دارد و با وجود عبور ۱۰۰ کیلومتر رودخانه کارون با بحران بی‌آبی در زمینه آب شرب و کشاورزی مواجه است این یعنی بحرانی چهل ساله که حاصل


هما خوزستان:برای شرایط بحرانی اندیکا نیازی به زلزله های شدید و مهیب روزهای گذشته نیست، همین که می‌بینید شهرستانی بیمارستان ندارد ، ۴۰۰ کیلومتر راه خاکی و صعب‌العبور دارد و با وجود عبور ۱۰۰ کیلومتر رودخانه کارون با بحران بی‌آبی در زمینه آب شرب و کشاورزی مواجه است این یعنی بحرانی چهل ساله که حاصل بی توجهی مسئولان امر بوده است.

🔸دور از شان نظام اسلامی است که بعد از این همه خدمات گسترده و حیرت آور و بعد از قریب به ۴۳سال، شهرستانی محروم مثل اندیکا را به خود ببیند.
من از دولت مردمی و حامی محرومان می خواهم که به فریاد مردم زلزله زده اندیکا برسد و نگذارند بیش از این مردم آسیب ببینند.

🔸اگر دولت جدید نتواند دردهای اصلی اندیکا که بیمارستان و آب شرب و کشاورزی و آسفالت راه‌های روستایی هست را حل کند برای ما این دولت با دولت‌های گذشته هیچ فرقی نمی کند و این کوتاهی در حق محرومان شهرستان اندیکا خواهد بود.

🔸خطاب به همه گروههای جهادی و مردمی در سراسر کشور عرض می‌کنم که بشتابید و به فریاد محروم این منطقه برسید و تا قبل از شدت سرما و فرا رسیدن زمستان، خود را به مردم برسانید. اندیکا بهشت گروه های جهادی است ، امیدوارم بخش زیادی از مشکلات مردم شریف اندیکا در قالب گروههای جهادی و مردمی حل و فصل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.