تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 12:58

افزایش ظرفیت آبرسانی به بیش از 30 روستای شهرستان های اهواز و کارون

افزایش ظرفیت آبرسانی به بیش از 30 روستای شهرستان های اهواز و کارون

معاون بهره برداری شرکت آب جنوب شرق از افزایش ظرفیت آبرسانی به 30 روستای شهرستان کارون در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت خبر داد. هما خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “سید بهرام یوسف پور” ضمن اعلام این خبر گفت: براساس دستور معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان و

معاون بهره برداری شرکت آب جنوب شرق از افزایش ظرفیت آبرسانی به 30 روستای شهرستان کارون در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “سید بهرام یوسف پور” ضمن اعلام این خبر گفت: براساس دستور معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان و در راستای مسئولیت های اجتماعی، افزایش ظرفیت آبرسانی به بیش از 30 روستا از توابع شهرستان کارون و اهواز طی عملیات 15 ساعته با افزایش قطر انشعاب خطوط تاسیسات یادگار امام انجام پذیرفت.

وی افزود: در این عملیات با همکاری گروه تعمیرات مرغزار و کوت امیر و بندر امام خمینی (ره)، انشعاب خط لوله تاسیسات یادگار امام (ره) از 250 میلیمتر به 500 میلیمتر افزایش یافت.

یوسف پور اظهار داشت: این عملیات در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت و با هدف افزایش ظرفیت آبرسانی به روستاهای هدف انجام پذیرفت و ظرفیت انتقال آب به این روستاها را تا 10 هزار متر مکعب آب در شبانه روز افزایش داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.