تاریخ انتشار : دوشنبه 27 سپتامبر 2021 - 16:43

طرح فاضلاب کوی علوی اهواز بعد از ۱۳ سال پیگیری کلید خورد

طرح فاضلاب کوی علوی اهواز بعد از ۱۳ سال پیگیری کلید خورد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات اجرایی طرح فاضلاب کوی علوی بعد از ۱۳ سال پیگیری از فردا آغاز می‌شود. هما خوزستان: به گزارش ایرنا محمدرضا کرمی نژاد روز دوشنبه در نشست با فرماندار اهواز با موضوع پیگیری طرح فاضلاب این شهرستان بیان کرد: ۱۳ سال طرح فاضلاب منطقه کوی علوی اهواز به عنوان یکی از

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات اجرایی طرح فاضلاب کوی علوی بعد از ۱۳ سال پیگیری از فردا آغاز می‌شود.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا محمدرضا کرمی نژاد روز دوشنبه در نشست با فرماندار اهواز با موضوع پیگیری طرح فاضلاب این شهرستان بیان کرد: ۱۳ سال طرح فاضلاب منطقه کوی علوی اهواز به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت و محروم این شهرستان به دلایل مختلف به تعویق افتاد.

وی افزود: با پیگیری مسئولان در سطح شهرستان و استان موفق به معرفی پیمانکار این طرح شدیم و از فردا عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

کرمی نژاد گفت: اجرای این‌ طرح مشکلات فراوانی از بخش فاضلاب و دفع آب‌های سطحی این منطقه برطرف می‌کند.

مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به اینکه اجرای این طرح ۲ ماه به طول می‌انجامد، گفت: منابع اعتباری طرح تامین شده و مشکلی از نظر تامین اعتبار وجود ندارد.

منطقه کوی علوی اهواز از جمله مناطقی است که در زمان بارش باران به دلیل نامناسب بودن شرایط دفع آب‌های سطحی و فاضلاب دچار آبگرفتگی می‌شود.

طرح فاضلاب اهواز از سال گذشته کلید خورد و مقام معظم رهبری نیز مبلغ پنج میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به این طرح تخصیص دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.