تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اکتبر 2021 - 17:25

افزایش ۱۰ درصدی تردد در راه‌های خوزستان

افزایش ۱۰ درصدی تردد در راه‌های خوزستان

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد خودروها در راه های خوزستان در نیمه نخست امسال ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت. هما خوزستان: محمدطلا شجاعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۹۸ میلیون و ۸۲۹

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد خودروها در راه های خوزستان در نیمه نخست امسال ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

هما خوزستان: محمدطلا شجاعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۹۸ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۶۳۱ تردد خودرو در جاده‌های خوزستان  ثبت شد ، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی سهم تردد وسایل نقلیه سنگین از این میزان را بیش از ۱۹ میلیون خودرو بیان کرد و افزود: بیشترین تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت ماهشهر – بندر امام خمینی(ره)، و در مسیر رفت و برگشت الوان – شوش، و نیز مسیر اهواز – کمربندی شمالی گزارش شده است.
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در این مدت در مسیر رفت و برگشت الوان – شوش، اهواز – شوش و ورودی شرق اهواز بیشترین گزارش تخلف فاصله غیرمجاز، و در جاده بندر امام خمینی(ره) – ماهشهر، رفت و برگشت آزادراه پل زال – اندیمشک، و اهواز – شوش بیشترین گزارش تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شد.

خوزستان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.