تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آگوست 2021 - 12:11

۳۲۰ پروژه هفته دولت در خوزستان افتتاح می‌شود

۳۲۰ پروژه هفته دولت در خوزستان افتتاح می‌شود

استاندار خوزستان گفت: ۳۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود. هما خوزستان: به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای معرفی عملکرد دستگاه های اجرایی است لذا در این هفته تلاش می شود طرح

استاندار خوزستان گفت: ۳۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای معرفی عملکرد دستگاه های اجرایی است لذا در این هفته تلاش می شود طرح های قابل بهره برداری در بخش های مختلف در استان خوزستان افتتاح شوند. 

وی گفت:هر چند در طول سال و در مناسبت های مختلف طرح ها و پروژه هایی افتتاح و به بهره برداری می رسند اما در هفته دولت عملکرد دستگاه های اجرایی ارزیابی شده و ر وند اجرای پروژه ها بررسی می شود.

استاندار خوزستان افزود:با توجه به شیوع کرونا نمی توان مراسم گسترده ای برای افتتاح طرح های هفته دولت برگذار کرد اما با رسانه ها هماهنگ شده در خصوص طرح های مورد بهره برداری اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان عملکرد و اقدامات دولت در این استان قرار گیرند.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای افتتاح طرح های پیش بینی شده در هفته دولت با حضور حداقلی مدیران استانی در حال انجام است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.