تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 آگوست 2021 - 13:24

همکاری هلال احمر خوزستان با بهداشت در امر واکسیناسیون کرونا

همکاری هلال احمر خوزستان با بهداشت در امر واکسیناسیون کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: داوطلبان هلال احمر این استان در قالب طرح ایران یاران جوان در واکسیناسیون عمومی به مرکز بهداشت کمک می کنند. هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با آغاز موج جدید همه گیری ویروس کرونا و ضرورت سرعت بخشی به امر واکسیناسیون

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: داوطلبان هلال احمر این استان در قالب طرح ایران یاران جوان در واکسیناسیون عمومی به مرکز بهداشت کمک می کنند.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با آغاز موج جدید همه گیری ویروس کرونا و ضرورت سرعت بخشی به امر واکسیناسیون عمومی ،طرح ملی ایران یاران جوان در استان خوزستان نیز اجرایی شده است تا داوطلبان هلال احمر برای سرعت بخشیدن به امر واکسیناسیون با بهداشت همکاری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با توجه به درخواست دانشگاه های علوم پزشکی بیش از ۱۵۰ عضو داوطلب این جمعیت در ۱۵ مرکز واکسیناسیون در شهرهای اهواز،اندیمشک،اندیکا،امیدیه،آغاجاری،ایذه، دشت آزادگان،رامهرمز ،ماهشهر،مسجدسلیمان،شادگان ،گتوند ،هندیجان ،هفتکل و هویزه در تلاش هستند تا با همکاری مراکز بهداشت به امر واکسیسناسیون سرعت ببخشند .

خدادادی اظهار داشت: این اعضا در ثبت سامانه اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مرکز همکاری می کنند.

جمعیت هلال احمر به عنوان معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای شیوع ویروس کرونا با دانشگاه های علوم پزشکی برای خدمات رسانی همکاری می کند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، در حال حاضر ۱۵ درصد افراد استان حداقل یک دز واکسن کرونا دریافت کرده اند که کافی نبوده و باید به حدود ۷۰ درصد برسد تا بتوان اپیدمی را کنترل کرد.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.