تاریخ انتشار : جمعه 27 آگوست 2021 - 1:51

سید ابوالحسن موسوی:آینده ای درخشان برای کشور عزیزمان و مردم صبورمان پیش بینی می کنم

سید ابوالحسن موسوی:آینده ای درخشان برای کشور عزیزمان و مردم صبورمان پیش بینی می کنم

دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی خوزستان :رضایی و برنامه های اقتصادی اش به تنهایی برای ایجاد تحول در معیشت مردم و بهبود اوضاع اقتصاد کشور کافی ست. سید ابوالحسن موسوی با اشاره به اینکه در صورتی که در معاونت اقتصادی ریاست جمهوری اختیارات کافی به محسن رضایی داده شود می تواند کشتی اقتصاد

دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی خوزستان :
رضایی و برنامه های اقتصادی اش به تنهایی برای ایجاد تحول در معیشت مردم و بهبود اوضاع اقتصاد کشور کافی ست.

سید ابوالحسن موسوی با اشاره به اینکه در صورتی که در معاونت اقتصادی ریاست جمهوری اختیارات کافی به محسن رضایی داده شود می تواند کشتی اقتصاد ایران را به ساحل آرامش برساند افزود ، انتخاب هوشمندانه ی دکتر رضایی توسط آیت الله رئیسی به این معنی ست که ایشان برای مبارزه با مشکلات اقتصادی عزم جدی دارد.
وی ادامه داد ، رضایی و برنامه های اقتصادی اش به تنهایی برای ایجاد تحول در معیشت مردم و بهبود اوضاع اقتصاد کشور کافی ست.

موسوی دولت سیزدهم را در قیاس با بسیاری از دولت های پیشین بسیار پای کار تر و عملیاتی تر دانست و افزود ؛ رئیس جمهور برای برون رفت از وضعیتی که دولتهای بی کفایت قبلی ایجاد کرده اند عزم جدی دارد و تصمیم دارد برای نظام جمهوری اسلامی آبروداری کند و ثابت کند که می شود و می توانیم.

موسوی موتور محرکه ی دولت سیزدهم را بسیار پرقدرت دانست و اظهار داشت با انتخاب استاندارهایی در قد و قواره ی وزیر ، قدرتمند تر نیز خواهد شد.
وی در پایان آینده ای درخشان را برای کشور عزیزمان و مردم صبور مان پیش بینی کرد و افزود ؛ همه ی مسئولان و مدیران و دولت مردان باید تا پای جان تلاش کنند و لحظه ای برای بازسازی خرابی های ساختاری که عمدا یا سهوا در طول سالیان گذشته به بار آمده و دودش به چشم مردم رفته است ، ننشینند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.