تاریخ انتشار : جمعه 17 سپتامبر 2021 - 18:29

رسانه های در حال احتضار نیاز به جانی دوباره دارند

رسانه های در حال احتضار نیاز به جانی دوباره دارند

بعد از تعطیلی روزنامه خراسان شمالی زنگ خطر در جامعه رسانه به صدا در آمده و نشان از تضعیف مطبوعات در کشور را دارد، این در حالیست که رسانه یکی از ارکان ارتقاء در همه زمینه ها از جمله فرهنگ و اقتصاد در جوامع پیشرفته می باشند. با این حال معاونت مطبوعاتی نقش مهمی در

بعد از تعطیلی روزنامه خراسان شمالی زنگ خطر در جامعه رسانه به صدا در آمده و نشان از تضعیف مطبوعات در کشور را دارد، این در حالیست که رسانه یکی از ارکان ارتقاء در همه زمینه ها از جمله فرهنگ و اقتصاد در جوامع پیشرفته می باشند.
با این حال معاونت مطبوعاتی نقش مهمی در حمایت از رسانه ها دارد و فردی باید در این جایگاه قرار گیرد که علاوه بر تخصص ، تعهد و توان، دارای روحیه جهادی و انقلابی باشد .
در این میان پدرام پاک آیین، پس از تصدی نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت نشان داد که دلسوز رسانه ها و فردی با برنامه های پویاست و شاخص های لازم جهت معاون مطبوعاتی را دارا می باشد، با انتخاب ایشان به عنوان معاون مطبوعاتی ، رسانه های در حال احتضار جانی دوباره می گیرند ، لذا از وریز محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا دارم در جهت جبران روزهای سخت و بازگرداندن جایگاه مطبوعات ، آقای پدرام پاک آیین را به عنوان معاون مطبوعاتی منصوب نمایند.
عباس مطر
مدیر مسوول پایگاه خبری رکن4

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.