تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آگوست 2021 - 14:14

بیمارستان امام خمینی اهواز مشکل کمبود اکسیژن ندارد

بیمارستان امام خمینی اهواز مشکل کمبود اکسیژن ندارد

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: با پیش بینی انجام شده در حال حاضر این بیمارستان در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با مشکل خاصی روبرو نیست. هما خوزستان: دکتر علیرضا قنبران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شروع خیز جدید کرونا و هجوم بی سابقه

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: با پیش بینی انجام شده در حال حاضر این بیمارستان در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با مشکل خاصی روبرو نیست.

هما خوزستان: دکتر علیرضا قنبران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شروع خیز جدید کرونا و هجوم بی سابقه بیماران کرونایی، ظرف کمتر از یک هفته، تخت های بستری و آی سی یو بیماران کرونایی این بیمارستان پر شد و این موضوع باعث شد، در مدت زمان کوتاهی، مصرف اکسیژن در بیمارستان چند برابر شود.

وی ادامه داد: ادامه روند صعودی مراجعه بیماران کرونایی و اضافه شدن تخت های بستری و آی سی یو کرونا در بیمارستان امام خمینی اهواز بیش از گذشته مصرف اکسیژن را افزایش داده است.

رییس بیمارستان امام اهواز گفت: خوشبختانه با پیش بینی انجام شده و تلاش شبانه روزی کارکنان بیمارستان، اکسیژن مورد نیاز بیماران تامین شده است.

وی افزود: هفت دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت سه هزار و ۵۴۰ لیتر،  مخزن اکسیژن مایع ۲۰ تنی (مختص بخش های ویژه) و ۲۸۰ عدد کپسول اکسیژن به منظور پشتیبانی از سیستم اکسیژن ساز بیمارستان، اکسیژن مورد نیاز بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی اهواز را تامین می کنند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.