تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 سپتامبر 2021 - 14:45

بازدید سرپرست شهرداری اهواز از پروژه های علاج بخشی آب های سطحی و فاضلاب اهواز

بازدید سرپرست شهرداری اهواز از پروژه های علاج بخشی آب های سطحی و فاضلاب اهواز

بازدید از پروژه های مشترک آب های سطحی و فاضلاب آبفا و شهرداری با همراهی معاون استاندار، سرپرست شهرداری اهواز، مدیران عامل آبفا خوزستان و اهواز و تعدادی از مدیران انجام شد. هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریور سرپرست شهرداری اهواز به منظور بررسی وضعیت پروژه های

بازدید از پروژه های مشترک آب های سطحی و فاضلاب آبفا و شهرداری با همراهی معاون استاندار، سرپرست شهرداری اهواز، مدیران عامل آبفا خوزستان و اهواز و تعدادی از مدیران انجام شد.

هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریور سرپرست شهرداری اهواز به منظور بررسی وضعیت پروژه های مشترک علاج بخشی آب های سطحی و فاضلاب، شهرداری و آبفا، از این پروژه ها بازدید به عمل آورد.

در این بازدید عبیات معاون فنی و عمرانی استانداری خوزستان، مدیر عامل آبفا خوزستان و آبفا اهواز، مدیر عامل سازمان پارک ها و تعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشت که وضعیت پیشرفت پروژه ها را از نزدیک بررسی کردند.

سرپرست شهرداری اهواز پیش از این در این خصوص عنوان کرده بود: ۱۴۲ پروژه مشترک بین آبفا و شهرداری تعریف شده است که بخشی از این پروژه‌ها سهم شهرداری و قسمتی نیز کار آبفا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.