تاریخ انتشار : جمعه 3 سپتامبر 2021 - 11:38

استاندار خوزستان: تعدادی از ساکنان مناطق پر خطر اهواز جا به جا می‌شوند

استاندار خوزستان: تعدادی از ساکنان مناطق پر خطر اهواز جا به جا می‌شوند

استاندار خوزستان گفت: تعدادی از افراد که در پهنه خطر اهواز قرار دارند جابجا و برای آنها خانه اجاره می‌شود. هما خوزستان: به گزارش جمعه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان اهواز بیان کرد: با کمیته امداد نیز صحبت شده تا برای خانواده هایی که زیرپوشش این نهاد هستند

استاندار خوزستان گفت: تعدادی از افراد که در پهنه خطر اهواز قرار دارند جابجا و برای آنها خانه اجاره می‌شود.

هما خوزستان: به گزارش جمعه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان اهواز بیان کرد: با کمیته امداد نیز صحبت شده تا برای خانواده هایی که زیرپوشش این نهاد هستند و در این مناطق شامل حصیرآباد، منبع آب، کوی آل صافی و بیست متری زندگی می‌کنند خانه اجاره شود.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۶۸۰ واحد مسکونی برای خانواده های ساکن در این مناطق در دست ساخت است تا جا به جا شوند، افزود: با توجه به اینکه ساخت این تعداد واحد مسکونی زمان بر است تصمیم گرفته شد برای ساکنان با شرایط حساس تر خانه اجاره شود.

سلیمانی دشتکی گفت: امید است با همکاری دستگاهها، ساخت این تعداد واحد مسکونی با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: منازلی که در پهنه خطر قرار دارند پس از جابجایی ساکنین باید با حکم قضایی تخریب شوند که دیگر افراد در آن ساکن نشوند.

در سال های اخیر ریزش کوه و رانش خانه ها و انفجار انشعابات گاز غیر مجاز در مناطق پرخطر اهواز به ویژه منبع آب باعث مجروح و کشته شدن تعدادی از ساکنان منطقه شدربه همین دلیل تصمیم گرفته شد اهالی این مناطق در منازل مسکن‌مهر اهواز جا به جا شوند.

ساکنان این‌مناطق به دلیل فاصله مسکن‌مهر اهواز تا شهر حاضر به جا به جایی نشدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.