تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آگوست 2021 - 21:43

اخلاق در شورای اهواز سقوط کرد

اخلاق در شورای اهواز سقوط کرد

محمد حسینی پس از همراهی نمایندگان مجلس خوزستان در تایید محرابیان بعنوان وزیر نیرو، این بار یک اصفهانی دیگر شهردار اهواز میشود؟؟!! شورای اهواز که در روندی کاملا غیر شفاف انتخاب و معرفی شده بود، بلافاصله پس از سفر رییسی دست به تغییر سرپرست شهردار شهر اهواز زد، چرا شورای ناشناخته و غیرمردمی شهر اهواز

محمد حسینی

پس از همراهی نمایندگان مجلس خوزستان در تایید محرابیان بعنوان وزیر نیرو، این بار یک اصفهانی دیگر شهردار اهواز میشود؟؟!!
شورای اهواز که در روندی کاملا غیر شفاف انتخاب و معرفی شده بود، بلافاصله پس از سفر رییسی دست به تغییر سرپرست شهردار شهر اهواز زد، چرا شورای ناشناخته و غیرمردمی شهر اهواز که در روندی پر حرف و حدیث در این جایگاه قرار گرفت ، یک اصفهانی را بعنوان شهردار این شهر معرفی میکند؟
گویا این شهر روی آرامش نمیخواهد ببیند، عملکرد مدیران خوزستانی چه چیز کم داشت که به دنبال مدیر غیر بومی رفتید؟ عملکرد مدیران شهرداری یاهمین سرپرست فعلی، که فردی است از بدنه شهرداری که هم تجربه و هم دانش کافی را برای شهردار یک کلانشهر بودن دارد، در همین مدت کوتاه نشان داد که اگر فردی عملگرا و باتجربه و بادرایت در راس قرار گیرد، با همین بضاعت شهرداری اهواز، کارهای بزرگی میتوان انجام داد زیرا بدنه همراه و همدل وی هستند‌ و به عنوان یک نیروی انقلابی دارای جایگاه احترام و محبوبیت بین پرسنل میباشد.
براستی اکنون که یکی از گردانندگان‌اصلی مافیای آب بعنوان وزیر نیرو تایید شده است، حضور یک اصفهانی در شهر اهواز مشکوک نیست؟ آیا قحط الرجال آمده است، آیا ایشان هیچ تعلق خاطر، و یا هیچ آشنایی با این شهر دارند که سکان شهر را در دست بگیرد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.