تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 14:47

۱۵ درصد اعتبارات تنش آبی به خوزستان اختصاص داده شد

۱۵ درصد اعتبارات تنش آبی به خوزستان اختصاص داده شد

استاندار خوزستان گفت: هیئت وزیران ‌۱۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آبی کل کشور اختصاص داد که ۱۵ درصد از منابع تنش آبی ‌به خوزستان تعلق می‌گیرد. هما خوزستان: قاسم سلیمانی دشتکی در گفت وگو  با خبرنگار تسنیم در اهواز با بیان اینکه رفع تنش آبی در خوزستان یکی از اولویت‌های مهم است، اظهار

استاندار خوزستان گفت: هیئت وزیران ‌۱۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آبی کل کشور اختصاص داد که ۱۵ درصد از منابع تنش آبی ‌به خوزستان تعلق می‌گیرد.

هما خوزستان: قاسم سلیمانی دشتکی در گفت وگو  با خبرنگار تسنیم در اهواز با بیان اینکه رفع تنش آبی در خوزستان یکی از اولویت‌های مهم است، اظهار داشت:‌ دولت برای حل مسئله تنش آبی اعتبارات ویژه در نظر گرفته است.

وی افزود: مبلغ یک هزار و 730 میلیارد ریال از ردیف اعتبارات مناطق محروم و روستایی به آبفا برای رفع تنش آبی اختصاص یافت و به سازمان حمل و نقل جاده ای نیز از این محل یک هزار و 500 میلیارد ریال اختصاصی یافت.

استاندار خوزستان گفت: دولت مبلغ 12 هزار و 60 میلیارد ریال برای رفع تنش آبی کل کشور اختصاص داد که 15 درصد از منابع تنش آبی در اختیار وزارت‌خانه های جهاد کشاورزی و نیرو باید به خوزستان تعلق گیرد.

این مقام مسئول افزود:  30 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و 15 هزار میلیارد ریال از محل کمک های تملک دارایی به این امر اختصاص یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.