تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آگوست 2021 - 20:44

پیام تسلیت عضو هیأت رئیسه مجلس در پی درگذشت دکتر منصور کریمی بابا احمدی

پیام تسلیت عضو هیأت رئیسه مجلس در پی درگذشت دکتر منصور کریمی بابا احمدی

مهندس مجتبی یوسفی،عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت دکتر منصور کریمی بابا احمدی از پزشکان و مدافعان سلامت استان خوزستان پیام تسلیتی را منتشر کرد. به گزارش…..، در پیام تسلیت نماینده اهواز آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم» «انالله و انا الیه راجعون» خبر تلخ درگذشت دکتر منصور کریمی بابا احمدی از

مهندس مجتبی یوسفی،عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت دکتر منصور کریمی بابا احمدی از پزشکان و مدافعان سلامت استان خوزستان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش…..، در پیام تسلیت نماینده اهواز آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انالله و انا الیه راجعون»

خبر تلخ درگذشت دکتر منصور کریمی بابا احمدی از پزشکان متخصص و متعهد و از چهره های شاخص و ماندگار سلامت خوزستان در آستانه ی روز پزشک موجب تأسف و تاثر فراوان گردید.

بدون شک هیچ گاه این مجاهدت ها و رشادت های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا از اذهان پاک نخواهد شد و مردم این سرزمین همواره قدردان این بزرگ مردان و شیر زنان دیار خود در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این پزشک دلسوز و توانمند مدافع سلامت مردم را به خانواده محترم این شهید راه خدمت، جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی و مردم شریف استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن انسان فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

مجتبی یوسفی
نماینده مردم شریف اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.