تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 18:42

پنج‌هزار و ۷۰۰ بسیجی در طرح شهیدسلیمانی خوزستان مشارکت دارند

پنج‌هزار و ۷۰۰ بسیجی در طرح شهیدسلیمانی خوزستان مشارکت دارند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت:پنج‌هزار و ۷۰۰ بسیجی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در طرح شهیدسلیمانی استان خوزستان مشارکت دارند. هما خوزستان: به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور چهارشنبه در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان اظهار داشت:نیروهای بسیجی به منظور  کمک رسانی و خدمت در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت:پنج‌هزار و ۷۰۰ بسیجی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در طرح شهیدسلیمانی استان خوزستان مشارکت دارند.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور چهارشنبه در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان اظهار داشت:نیروهای بسیجی به منظور  کمک رسانی و خدمت در طرح شهید سلیمانی سازماندهی و تعدادی در مراکز واکسیناسیون ،رهگیری بیماران و طرح‌های حمایتی کرونا مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: به منظور کمک به مدافعان سلامت و جلوگیری از گسترش همه گیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ طرح شهید سلیمانی در استان خوزستان به صورت ویژه تشدید شده و بر روند اجرای آن نظارت ویژه می‌شود.

سردار شاهوارپور گفت: ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان فعالیت دارند که یک مرکز آن‌ توسط سپاه پاسداران دایر شده و اداره می‌شود. مجموعه بسیج و بسیج پزشکان به بهترین شکل در روند اجرای این طرح مشارکت داشته و خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار داشت:نیروهای سپاه پاسداران در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.