تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 11:37

پس لرزه های سرقت سایت عقیم سازی/ شهردار اهواز برکنار شد/ احتمال برکناری تعداد دیگری از مدیران

پس لرزه های سرقت سایت عقیم سازی/ شهردار اهواز برکنار شد/ احتمال برکناری تعداد دیگری از مدیران

🔹پس از مشخص شدن سهل انگاری ابراهیم نوشادی در سرقت کلیه تجهیزات و امکانات سایت عقیم سازی شهرداری اهواز ؛ ابراهیم نوشادی شهردار اهواز برکنار و علیرضا عالی پور معاونت برنامه ریزی شهرداری جانشین وی شد. https://www.khoorna.com/166828/ 🔹به گزارش خورنا پیشتر مقرر شده بود تا تعیین اعضای کابینه در این سمت باقی بماند، اما با

🔹پس از مشخص شدن سهل انگاری ابراهیم نوشادی در سرقت کلیه تجهیزات و امکانات سایت عقیم سازی شهرداری اهواز ؛ ابراهیم نوشادی شهردار اهواز برکنار و علیرضا عالی پور معاونت برنامه ریزی شهرداری جانشین وی شد.
https://www.khoorna.com/166828/
🔹به گزارش خورنا پیشتر مقرر شده بود تا تعیین اعضای کابینه در این سمت باقی بماند، اما با مشخص شدن ابعاد بیشتری از سرقت تکان دهنده سایت عقیم سازی صفیره و قصور شهرداری در این مسئله ، شورای اهواز تصمیم به اصلاح مدیریتی در مجموعه شهرداری زد، گفته می شود هم اکنون هیاتی از بازرسی استانداری خوزستان ، حراست مرکز و نیروی انتظامی در این مسئله فعال شده اند .

🔹 شایان ذکر است سایت عقیم سازی شهرداری اهواز، بزرگترین ومجهزترین سایت و مرکز دامپزشکی کشور بود که با آخرین تکنولوژی روز و هزینه گزاف تجهیز شده بود.

منبع/خورنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.