تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 آگوست 2021 - 15:01

نیکوکار دزفولی ۷۰۰ سبد کالا به نیازمندان اهدا کرد

نیکوکار دزفولی ۷۰۰ سبد کالا به نیازمندان اهدا کرد

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: یک نیکوکار دزفولی در راستای طرح احسان حسینی و کمک به نیازمندان ۷۰۰ سبد کالا اهدا کرد. هما خوزستان: مسعود رحیمی  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از خیران شهرستان دزفول در ادامه طرح احسان حسینی، این سبدهای غذایی را به نیازمندان

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: یک نیکوکار دزفولی در راستای طرح احسان حسینی و کمک به نیازمندان ۷۰۰ سبد کالا اهدا کرد.

هما خوزستان: مسعود رحیمی  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از خیران شهرستان دزفول در ادامه طرح احسان حسینی، این سبدهای غذایی را به نیازمندان زیرپوشش این نهاد حمایتی در ماه محرم و شرایط بحران کرونا اهدا کرده است.

وی ارزش کمک‌های این خیر نیک اندیش به کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد و بیان کرد: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده و همچنین شیوع کرونا، رزمایش احسان حسینی در راستای کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرای جامعه در ماه محرم برگزار شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول رویکرد این رزمایش را فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا دانست و گفت: حضور حداکثری خیران و نیکوکاران در این رزمایش از اهداف کمیته امداد است.

وی افزود: هم اکنون کمیته امداد دزفول حمایت از هفت هزار و ۵۰۰ خانواده ایتام و نیازمند را در شهرستان عهده دار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.