تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 16:36

عالیپور سکاندار شهرداری اهواز شد

عالیپور سکاندار شهرداری اهواز شد

هما خوزستان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز مراسم معارفه علیرضا عالیپور به عنوان سرپرست شهرداری کلانشهر اهواز و تکریم و تجلیل از مهندس ابراهیم نوشادی شهردار سابق اهواز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد . در این مراسم که رئیس و اعضای جدید

هما خوزستان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز مراسم معارفه علیرضا عالیپور به عنوان سرپرست شهرداری کلانشهر اهواز و تکریم و تجلیل از مهندس ابراهیم نوشادی شهردار سابق اهواز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد .

در این مراسم که رئیس و اعضای جدید شورای شهر اهوز ، مدیران مناطق هشتگانه و جمع کثیری از خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان حضور داشتند از زحمات و خدمات ارزنده مهندس نوشادی در کسوت سرپرست شهرداری اهواز طی چند ماه گذشته در جهت عمران و آبادانی این شهر تجلیل به عمل آمد .

نوشادی در ابتدای این جلسه گفت: در ابتدای مسئولیتم در شهرداری اهواز که مقارن با انبوهی از مشکلات و مسائل مختلف شهری بود و البته با وجود تنگناها و تنش های موجود ، توانستیم با هم افزایی که با صنایع و شرکت‌ها داشتیم، در این مدت کوتاه بسیاری از مشکلات شهری را مرتفع و در ذهن مدیران الگوسازی کنم.
برای مثال در بحث آرامستانها توانستیم گامهایی برای احداث یادمانی شایسته برای سردار هورشهید علی هاشمی برداریم و کاری کنیم تا مدیران نگاهشان به ابعاد مختلف شهر باشد .

نوشادی با اشاره به چالش‌های فراوان در شاخص‌های شهری عنوان کرد: امیدواریم که همه دستگاه‌ها به کمک شهردار جدید بیایند تا انشالله در ۷ سال آینده بتوانیم بسیاری از شاخص‌های شهر اهواز را که با بحران مواجه هستند را ارتقاء دهیم و به استانداردهای لازم نزدیک شویم .

عالیپور سرپرست جدید شهرداری اهواز نیز در این مراسم گفت: پرسنل شهرداری اهواز مجموعه ای از اشخاص متخصص و متعهد از همه جریانات و قومیت های شهر هستند که تا کنون در میان خود اختلافی نداشته اند و با یکدیگر همدل هستند، اما متاسفانه آنگونه که می بایست تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته اند، هرگاه شورا ومدیران شهرداری از این پرسنل حمایت کردند و ثمره آن را که فعالیت شهرداری و رضایت مردم است را مشاهده کردیم.

وی افزود: ما همه آحاد مردم و تمام جریانات سیاسی و اقتصادی و فکری… را به همراهی و همکاری می طلبیم

در ادامه پورموسوی عضو شورای شهر اهواز نیز ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات گفت: خلق این حماسه بزرگ در اوج گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی نشان از علاقه و وفاداری مردم به این نظام مقدس است. با تلاش و همکاری مردم و همراهی با شهردار جدید در جهت ایجاد شهری هوشمند، ازهیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی افزود: با توجه به مسائل شهری مردم خارج از جناح گرایی و قومیت گرایی برای روی کار آمدن افراد متخصص پاکدست و متعهد به میدان آمدند و امیدواریم که با انتخاب شهردار جدید که با رای قاطع ۱۳ عضو شورای شهر انتخاب شد، بتوانیم به شهری ایده آل که در خور شان مردم اهواز است، دست یابیم. .

احترام به حقوق شهروندی احترام به خویش است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.