تاریخ انتشار : دوشنبه 26 جولای 2021 - 13:33

سهم خوزستان در کابینه ابراهیم رئیسی

سهم خوزستان در کابینه ابراهیم رئیسی

# با حوادث اخیر در استان خوزستان یقین حاصل شد که این استان می بایستی سهم قائل توجهی در کابینه دولت داشته باشد وگرنه مشکلات مزمن شده در این منطقه به سمت راه حل های ریشه ای نخواهد رفت. یقینا این مهم اگر در گذشته هم صورت گرفته بود شاید خوزستان حوادث اخیر را در

# با حوادث اخیر در استان خوزستان یقین حاصل شد که این استان می بایستی سهم قائل توجهی در کابینه دولت داشته باشد وگرنه مشکلات مزمن شده در این منطقه به سمت راه حل های ریشه ای نخواهد رفت.

یقینا این مهم اگر در گذشته هم صورت گرفته بود شاید خوزستان حوادث اخیر را در پی نداشت اما متاسفانه به علت اینکه صدای رسایی از این استان در پایتخت و درکابینه دولت های گذشته وجود نداشته است عملا صدای این استان جهت برنامه برای توسعه شنیده نمی شد.

ناهنجاری های ناشی از کم آبی که مستقیما به ناتوانی مدیران مربوطه در حوزه آب وزارت نیرو باز می گردد همه را متوجه این نکته نمود که میبایستی استان زرخیز خوزستان هم در حوزه وزارت نیرو و هم در حوزه وزارت نفت و در راس آنها در حوزه قدرت مرکزی اجرایی کشور سهم قابل توجهی در کابینه داشته باشد؛از این جهت به نظر می رسد شخصیتی مثل «محسن رضایی»با مقبولیتی که دارد می تواند در کنار رئیس جمهور منتخب و شاید تحت عنوان معاونت اول ریاست جمهوری بتواند بخشی از ضایعات ایجاد شده در پیکره استان خوزستان را جبران نماید.
رستم بختیاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.