تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آگوست 2021 - 13:47

سرقت تجهیزات مخابراتی در خوزستان افزایش یافته است

سرقت تجهیزات مخابراتی در خوزستان افزایش یافته است

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی شهرهای این استان روند افزایشی یافته است گفت:با این روند بیشتر هزینه و انرژی شرکت مخابرات خوزستان صرف نصب و جایگزینی تجهیزات سرقت شده می‌شود. هما خوزستان: رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرقت تجهیزات و کابل های

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی شهرهای این استان روند افزایشی یافته است گفت:با این روند بیشتر هزینه و انرژی شرکت مخابرات خوزستان صرف نصب و جایگزینی تجهیزات سرقت شده می‌شود.

هما خوزستان: رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرقت تجهیزات و کابل های مخابراتی باعث تحمیل ضرر و زیان زیادی به این شرکت شده و در مواردی خدمت رسانی به مشترکان را با وقفه همراه کرده است.

وی اظهار داشت: با این شرایط  سخت تحریم و تورم، خرید تجهیزات سرقت شده مخابرات بسیار سخت بوده و برای این شرکت زیانبار است.

فلاح زاده از دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی خواست در این رابطه شرکت مخابرات خوزستان را یاری کرده و در نگهداری تجهیزات مخابرات از راهکاری امنیتی بهتری استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت کابل های مخابراتی آمار بالایی در این استان دارد اظهار داشت: به عنوان مثال در یک مورد سرقت، این شرکت ناچار به خرید ۵۰۰ هزار متر کابل و جایگزین کردن آن با کابل های سرقتی شد.

سرقت تجهیزات مخابراتی در خوزستان در چند سال اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است و مشکلات زیادی را برای مشترکان موجب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.