تاریخ انتشار : شنبه 31 جولای 2021 - 19:02

رتبه اول خیرین مدرسه ساز خوزستان در کشور / بهره برداری از ۱ هزار و ۳۰۰ کلاس درس طی ۳ سال گذشته

رتبه اول خیرین مدرسه ساز خوزستان در کشور / بهره برداری از ۱ هزار و ۳۰۰ کلاس درس طی ۳ سال گذشته

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه دبستان فرزندان میهن در شهرستان باغملک گفت: خیرین مدرسه ساز خوزستان در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده اند. هما خوزستان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت صبح امروز شنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ در آیین افتتاح و بهره

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه دبستان فرزندان میهن در شهرستان باغملک گفت: خیرین مدرسه ساز خوزستان در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.

هما خوزستان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت صبح امروز شنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ در آیین افتتاح و بهره برداری از دبستان فرزندان میهن در شهرستان باغملک ، با اشاره نقش مهم خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی ، گفت:  امروز در شهرستان های باغملک و ایذه شاهد افتتاح ۷ پروژه آموزشی هستیم که خیرین شرکت میهن تعدادی از آنها را احداث کرده اند.

وی اظهار کرد:  هماهنگی بین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس با مجمع خیرین مدرسه در استان خوزستان باعث شده این استان جایگاه مناسبی در جذب خیرین مدرسه ساز در کشور  داشته باشد.

مودت اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز تا به امروز رتبه اول ‌کشور را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده حجم گسترده فعالیت خیرین در استان است.

مودت با اشاره به اینکه بیش از ۴۷ درصد مدارس استان خوزستان توسط خیرین احداث می شوند  گفت:  طی ۳ سال گذشته ۱ هزار و ۳۰۰ کلاس درس در استان خوزستان به بهره برداری رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.