تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 14:32

تاسوعا و عاشورا یادآور بزرگترین حماسه تاریخ بشریت است

تاسوعا و عاشورا یادآور بزرگترین حماسه تاریخ بشریت است

استاندار خوزستان تاسوعا و عاشورا را یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت دانست و گفت: حماسه عاشورا نماد جاودانه پیروزی خون بر شمشیر و لبیک عاشقانه به وصال الهی است. هما خوزستان: به گزارش چهارشنبه ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی در پیام تسلیتی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: عاشورا روزی است که سرور

استاندار خوزستان تاسوعا و عاشورا را یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت دانست و گفت: حماسه عاشورا نماد جاودانه پیروزی خون بر شمشیر و لبیک عاشقانه به وصال الهی است.

هما خوزستان: به گزارش چهارشنبه ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی در پیام تسلیتی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: عاشورا روزی است که سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین در محشر کربلا به عالمیان درس ایمان ، حریت و آزادگی آموخت.
وی گفت: مردم شریف خوزستان خطه شهیدان در همه دوران ها همراه با خیل عظیم مشتاقان حسین(ع) ‌، به تاسی از قیام کربلا با علم و بیرق‌های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان ، حافظ واقعی مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی بوده اند.
استاندار خوزستان در این پیام فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه مردم شریف خوزستان تسلیت گفت.

وی افزود: اکنون که به دلیل بروز و شیوع ویروس کرونا شرایط به گونه ای دیگر رقم خورده و اجرای مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان با محدودیت هایی مواجه گردیده است ، امیدوارم عزاداران در مراسم و سوگواری ها، ضمن حفظ شور و شعور حسینی(ع) ، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با کرونا یاری نمایند.

امید است در سایه بیرق امام حسین (ع) و عنایت آن امام همام ، ادامه دهنده مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.