تاریخ انتشار : شنبه 14 آگوست 2021 - 12:49

اعضای یک باند قاچاق اسلحه در اهواز دستگیر شدند

اعضای یک باند قاچاق اسلحه در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: از این باند تعداد ۱۸ قبضه کلت کمری کشف شد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند شنبه اظهار داشت: به دنبال کنترل و رصد قاچاقچیان اسلحه و مهمات، پلیس امنیت

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: از این باند تعداد ۱۸ قبضه کلت کمری کشف شد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند شنبه اظهار داشت: به دنبال کنترل و رصد قاچاقچیان اسلحه و مهمات، پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و مهمات آگاه شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با اشراف اطلاعاتی، مسیر تردد ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند حامل سلاح قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی و در عملیاتی منسجم آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۸ قبضه اسلحه کلت کمری و ۳۶ تیغه خشاب مربوطه کشف شد تصریح کرد: در این ارتباط سه عضو این باند قاچاق دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ دالوند بیان کرد :نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان اسلحه ، فروشندگان و دارندگان اسلحه و مهمات غیرمجاز و افرادی که از اسلحه مجاز و یا غیر مجاز برای تیراندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می کنند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.