تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 ژوئن 2021 - 12:42

۲۷۰ فرصت شغلی برای زندانیان اهواز ایجاد شد

۲۷۰ فرصت شغلی برای زندانیان اهواز ایجاد شد

مجتمع آموزشی و تولید نان صنعتی و کارگاه اشتغال مولد “شهیدسلیمانی” زندان سپیدار اهواز روز چهارشنبه با حضور مسوولان قضایی استان به بهره برداری رسید و۲۷۰فرصت شغلی برای زندانیان فراهم شد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا رییس کل دادگستری خوزستان در آیبن بهره برداری از این ۲پروژه اشتغال زایی گفت: بازسازی اجتماعی زندانیان از جمله

مجتمع آموزشی و تولید نان صنعتی و کارگاه اشتغال مولد “شهیدسلیمانی” زندان سپیدار اهواز روز چهارشنبه با حضور مسوولان قضایی استان به بهره برداری رسید و۲۷۰فرصت شغلی برای زندانیان فراهم شد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا رییس کل دادگستری خوزستان در آیبن بهره برداری از این ۲پروژه اشتغال زایی گفت: بازسازی اجتماعی زندانیان از جمله اولویت‌های کاری زندان‌ها است که مجموعه مدیریت زندان‌های استان به صورت شبانه‌روز آن را دنبال می کند.

حجت الاسلام صادق مرادی افزود:ایجاد فرصت های اشتغال زندانیان از جمله راهکارهای مهم است که برای خودکفایی مالی زندانیان و همچنین آشنا سازی آنان با فرهنگ کارو شغل شرافتمندانه اجرایی می‌شود.
مدیرکل زندان های خوزستان نیز با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها از جمله بنیاد تعاون زندانیان استفاده می‌شود تا  شاهد توسعه زیر ساختهای اشتغال حداکثری زندانیان باشیم افزود: در  اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمان زندانهای کشور برای تحقق اشتغال ۵٠ درصدی زندانیان در سال گذشته، شاهد رشد نرخ اشتغال زندانیان از ۲۳ درصد به ۵۴ درصد بودیم که در نیمه دوم سال محقق شد.
پژمان پروین افزود:در سال جاری نیز افق ۸٠ درصد برای اشتغال مولد زندانیان استان پیش بینی شده که با بسیج امکانات و برنامه ریزی لازم این هدف عملیاتی خواهد شد.
با بهره برداری از این۲ پروژه اشتغال زایی ۲۷۰ نفر به آمار اشتغال مولد زندانیان در زندان‌های اهواز افزوده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.