تاریخ انتشار : شنبه 3 جولای 2021 - 13:05

۱۷هزارمیلیارد ریال به محرومیت زدایی روستاهای خوزستان اختصاص یافت

۱۷هزارمیلیارد ریال به محرومیت زدایی روستاهای خوزستان اختصاص یافت

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای عمران و آبادی روستاها در بودجه پیش بینی شده است گفت: ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی روستاهای خوزستان در در نظر گرفته شده است. هما خوزستان: به گزارش ایرنا محمد امید روز شنبه در

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای عمران و آبادی روستاها در بودجه پیش بینی شده است گفت: ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی روستاهای خوزستان در در نظر گرفته شده است.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا محمد امید روز شنبه در ادامه روند بازدید از روستاهای محروم شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه تامین آب شرب ، راه سازی و محرومیت زدایی اعتبارخوبی در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است که با تجربه خوب استانداری خوزستان مطمئن هستیم  این منابع به صورت بهینه استفاده خواهند شد.

وی افزود: مشکلات عمرانی به یکباره حل نمی شود و حجم مشکلات زیاد است ، هر چند دولت توجه ویژه ای به روستاها دارد و نوع نگاه دولت به روستاها نشان می دهد هر سال بهتر شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری همچنین هدف از سفر به استان خوزستان را بررسی مشکلات روستاهای این استان عنوان کرد و گفت:یکی از عمده مشکلات روستاهای شهرستان اهواز تامین آب آشامیدنی بوده که در این راستا اقدامی صورت گرفته است.

وی گفت: طبق بازدید به عمل آمده مشخص شد برخی روستاهای خوزستان که بر اثر سیل دچار خسارت شدند هنوز بازسازی نشده اند، البته کارهای خوبی در زمینه عمرانی در رابطه با سیل در استان خوزستان انجام شده  است.

امید  اظهار داشت: در زمینه تامین آب آشامیدنی سالم برای روستاییان میزان بهره مندی از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد رسیده است و در بحث گازرسانی نیز میزان بهره مندی روستاییان از شبکه گاز از ۳۰ درصد به ۹۰ درصد تحقق یافته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری امروز شنبه برای بازدید از روستاها و مناطق محروم استان و بررسی مشکلات و پروژه ها به خوزستان سفر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.