تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 جولای 2021 - 13:59

یک هزار و ۱۵۰دز واکسن کرونا به جنوب غرب خوزستان اختصاص یافت

یک هزار و ۱۵۰دز واکسن کرونا به جنوب غرب خوزستان اختصاص یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به آغاز واکسیناسون گروه های سنی بالای ۶۵ سال در شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱۵۰دز واکسن کوایران برکت و یک محموله واکسن سینوفارم چینی به این منطقه اختصاص یافت. هما خوزستان: به گزارش ایرنا  دکتر شکراله سلمان‌زاده چهارشنبه درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به آغاز واکسیناسون گروه های سنی بالای ۶۵ سال در شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱۵۰دز واکسن کوایران برکت و یک محموله واکسن سینوفارم چینی به این منطقه اختصاص یافت.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا  دکتر شکراله سلمان‌زاده چهارشنبه درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:۲ محموله واکسن ایرانی کوایران برکت به میزان ۷۵۰ و ۴۰۰ دز به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اختصاص یافته است که در تلاش هستیم سهیمه واکنس ایرانی را افزایش دهیم.

وی افزود:محموله جدیدی از واکسن سینوفارم چینی در هفته جاری تحویل دانشگاه آبادان شد که متناسب با جمعیت شهرستان‌های تحت پوشش توزیع و واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال انجام خواهد شد.

سلمان‌زاده گفت: افراد بالای ۶۵ سال پس از دریافت پیام به مراکز تعیین شده مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

وی در ادامه استفاده از ماسک، دوری از تجمع خانوادگی و واکسیناسیون را تنها را غلبه بر کرونا دانست و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم نقش موثری در ثبات ابتلا به کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان دارد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: تردد تجارت و کارگران به استان‌های همجوارکه گونه ویروس کرونا دلتا در آنها فراگیر شده احتمال ورود و گسترش آن را بیشتر می‌کند و نیاز است برای جلوگیری از آن مردم موارد بهداشتی را رعایت کرده و به هیچ وجه بدون ماسک از منزل خارج نشوند.

وی همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۸ مورد جدید کرونا در آبادان، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.