تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 جولای 2021 - 19:03

نصب بیش از ۳۹کیلومترکابل خودنگهداردرشمال شرق اهواز

نصب بیش از ۳۹کیلومترکابل خودنگهداردرشمال شرق اهواز

مدیرعامل برق اهوازگفت: در راستای طرح ملی کاهش تلفات انرژی و پایداری شبکه بیش از ۳۹ هزارمتر کابل خودنگهدار در مناطق مختلف شهری و روستایی شمال شرق اهواز نصب شد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیرعامل این شرکت گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه، کاهش تلفات و ارائه خدمات

مدیرعامل برق اهوازگفت: در راستای طرح ملی کاهش تلفات انرژی و پایداری شبکه بیش از ۳۹ هزارمتر کابل خودنگهدار در مناطق مختلف شهری و روستایی شمال شرق اهواز نصب شد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیرعامل این شرکت گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه، کاهش تلفات و ارائه خدمات مطلوب برق به شهروندان، بیش از۳۹هزار مترکابل خودنگهدار در سطح مناطق تحت پوشش این منطقه نصب شد.

 حسن کریمی در ادامه افزود: استفاده از کابلهای خودنگهدار علاوه برکاهش استفاده غیرمجاز از برق و افزایش  تاب آوری، آسیبهای وارده به شبکه ناشی از گردوخاک و رطوبت را نیز کاهش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: طی این عملیات علاوه بر نصب۳۹۹۶۰مترکابل خودنگهدار و جایگزینی با شیکه سیمی، تعدادچهارده اصله پایه فشار متوسط و ۹۲ اصله پایه فشار ضعیف نیز نصب و پایه های فرسوده نیز جمع آوری گردید.

کریمی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها را بالغ بر ۶۷میلیارد و۱۷۰میلیون ریال دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.