تاریخ انتشار : جمعه 25 ژوئن 2021 - 23:06

مسابقات مچ‌اندازی قهرمان استان خوزستان (یادواره شهدای سلامت) در اهواز به پایان رسید

مسابقات مچ‌اندازی قهرمان استان خوزستان (یادواره شهدای سلامت) در اهواز به پایان رسید

🔹️ مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های خوزستان یادواره شهدای سلامت در بخش آقایان صبح امروز، با حضور ۵۳ ورزشکار و در سه رده سنی برگزار شد. 🔹️هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، صبح امروز مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان خوزستان، انتخابی کشور به میزبانی اهواز و با حضور

🔹️ مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های خوزستان یادواره شهدای سلامت در بخش آقایان صبح امروز، با حضور ۵۳ ورزشکار و در سه رده سنی برگزار شد.

🔹️هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، صبح امروز مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان خوزستان، انتخابی کشور به میزبانی اهواز و با حضور تیم هایی از آبادان، اهواز، هندیجان، آغاجاری، ماهشهر، باغملک، شادگان، شوش، سوسنگرد و گتوند و ۵۳ ورزشکار در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش راست دست و چپ دست برگزار گردید.

🔹️ بنابر این گزارش؛این رقابت ها به منظور انتخاب ورزشکاران برتر جهت شرکت در مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

🔹️ همچنین گفتنی است که به جهت حمایت از ورزشکاران رشته مچ اندازی این مسابقات بصورت رایگان برگزار و تیم منتخب استان با حمایت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهد شد.

🔹️ لازم بذکر است، مسابقات انتخابی تیم ملی مچ اندازی از تاریخ ۲۱ الی ۲۵ تیرماه به میزبانی استان کردستان برگزار خواهد شد.

کانال روابط‌عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.