تاریخ انتشار : دوشنبه 28 ژوئن 2021 - 15:15

مجتبي تنها نيست

مجتبي تنها نيست

نقدي بر رفتارهاي قوم گرايانه و غوغاسالارانه ي افرادي در انتخابات شورا هما خوزستان: در سالهاي اخير خوزستان علاوه بر كمبود آب؛هوا و امكانات از حضور مردان بزرگ نيز داشت خالي و خالي تَر مي شد اما آنچه بيش از هر چيز در يك سال اخير بر تارك سياست اهواز نمود كرده ظهور شخصيتي جوان؛راسخ

نقدي بر رفتارهاي قوم گرايانه و غوغاسالارانه ي افرادي در انتخابات شورا

هما خوزستان: در سالهاي اخير خوزستان علاوه بر كمبود آب؛هوا و امكانات از حضور مردان بزرگ نيز داشت خالي و خالي تَر مي شد اما آنچه بيش از هر چيز در يك سال اخير بر تارك سياست اهواز نمود كرده ظهور شخصيتي جوان؛راسخ و فراقومي به نام مجتبي يوسفي است.
مجتبي يوسفي چه بخواهيم يا نخواهيم در آسمان كم رمق سياسي خوزستان كه سياسيونش ناي راه رفتن هم ندارند و دائما يا مشغول مشق أكابر براي گرفتن دكتراهاي رانتي هستند يا به دنبال سروسامان دادن بظاهر آقازاده هاي پخمه و ولنگار خود و رساندن اين جماعت چلمنگ به آب و علف…! هستند باليده است و در همان سال اول با نشان دادن جربزه و توان خود تا هيّئت رئيسه ي مجلس شوراي اسلامي رفته است.
حال او قانوني و با حكم رسمي يكي از سه نماينده ي ناظر بر انتخابات شهر و روستا بوده و مصرانه و با تمام وجود بالاي سر شمارندگان آراي شورا ايستاده تا حق به حقدار برسد و به ناگهان دست نااهلي از آستين برنيايد و نتايج را ناعادلانه رقم نزند…اما عده اي هم بيكار ننشسته و تا توانستند بر او تاختند…! اما مگر او تنهاست؟!كه نااهلان به اهداف شوم خود برسند!؟
البته ما منكر بعضي تخلفات انتخاباتي مثل همه جاي دنيا توسط برخي مجريان نيستيم اما اينكه بعضي كانديداها مانند شاگرد مدرسه اي هاي دبستاني هرگاه بيست مي گيرند مدعي هستند كه خودشان گرفته اند و هرگاه رفوزه مي شوند و پنج و دو ميگيرند!مدعي اين هستند كه معلم و استاد آن نمره را به آنها داده است قصه ي شلوارهاي دمپا گشاد بيتلي هستند كه گرچه قابل پوشيدن هستند!اما سالهاست كه مد آنها رفته است و پوشيدن شان جنبه ي طنز و فكاهي يافته است!
اينها را گفتم كه آنها كه مي خواهند شهرمان اهواز را خط كشي كنند و به خيال خود دنبال هياهو براي رسيدن به اهداف پليد خود هستند بدانند با غوغاسالاري و سروصداهاي تهييج كننده به جايي نمي رسند و ما افكار عمومي و فعالان سياسي اجتماعي اهواز محكم كنار مهندس مجتبي يوسفي هستيم و جوان اول مجلس خوزستان تنها نيست و او محكم ايستاده است تا حقي از صاحب حقي ضايع نشود و مردم اهواز خود به نيكي ميدانند كه چهره ي مشعشع حقيقت را نمي شود با پاشش غبار قوم گرايي مخدوش كرد و بزودي ابرهاي سياه سم پاشي كنار رفته و خورشيد حقيقت بار ديگر بر آسمان شوراي شهر اهواز نمايان خواهد گرديد.

منبع/بنای زیبا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.