تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 جولای 2021 - 19:40

فرمانده سپاه استان خوزستان: ۶۰هزار بسته معیشتی در دهه ولایت در مناطق محروم توزیع می‌شود

فرمانده سپاه استان خوزستان: ۶۰هزار بسته معیشتی در دهه ولایت در مناطق محروم توزیع می‌شود

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: دهه ولایت برای مردم مسلمان ایران ایام پربرکت و عزیزی هستند که بنا به رسم و سنت حسنه هر ساله، توزیع بسته‌های کمک معیشتی را در دستور کار داریم. هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، امروز سه‌شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) در جمع خبرنگاران اظهار

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: دهه ولایت برای مردم مسلمان ایران ایام پربرکت و عزیزی هستند که بنا به رسم و سنت حسنه هر ساله، توزیع بسته‌های کمک معیشتی را در دستور کار داریم.

هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، امروز سه‌شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایام عید قربان تا عید غدیر که به دهه ولایت معروف است، ایام پربرکت و عزیزی برای مسلمانان و به خصوص مردم ایران است.

وی افزود: بنا به سنت حسنه هرساله، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم، اقلام غذایی و دیگر طرح‌های حسنه در این ایام در استان خوزستان به صورت منظم و پرشور تر از هرسال دیگر پیگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: در دهه ولایت بناست که بسته‌های کمک معیشتی را همچون سال گذشته میان نیازمندان و آسیب دیدگان از وضعیت اقتصادی فعلی به تعداد حدود 60 هزار بسته توزیع کنیم.

سردار شاهوار پور در خصوص جزئیات طرح احسان دهه ولایت بیان داشت: در این طرح 60 هزار بسته کمک معیشتی، 2 میلیون قرص نان و حدود 200 هزار پرس غذای گرم را در قالب کمک‌های مومنانه توزیع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به خصوص جلسه دشت آزادگان بیان داشت: امسال در شرایط تنش آبی و خشکسالی به سرمی‌بریم که مردم را در شرایط سختی مانند تامین آب شرب، آب کشاورزی و آب برای دام، مواجه کرده است.

فرمانده سپاه خوزستان بیان داشت: همچون سال‌های گذشته، سپاه در خط مقدم کمک به مردم قرار دارد و در این زمینه علاوه بر تامین لوله‌ جهت شبکه آب شرب روستاها، تانکرهای آب رسان را برای تامین آب کشاورزی و آب برای دام را در دستور کار خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.