تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 جولای 2021 - 19:13

شناسایی ۱۲۴ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان

شناسایی ۱۲۴ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۱۲۴ بیمار جدید کرونایی در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: این تعداد بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته با انجام ۲۶۸ نمونه تست کرونا شناسایی شدند. هما خوزستان: به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده پنجشنبه افزود:در شبانه روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۱۲۴ بیمار جدید کرونایی در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: این تعداد بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته با انجام ۲۶۸ نمونه تست کرونا شناسایی شدند.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده پنجشنبه افزود:در شبانه روز گذشته ۵۲ نفر در آبادان، ۳۹ نفر در خرمشهر و ۳۳ نفر در شادگان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند.

وی افزود: از ۱۳۷ مورد مثبت جدید کرونا در این منطقه ۱۱۳ نفر در آبادان ، خرمشهر و شادگان به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز ۲۵ بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری و ۱۹ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد بستری شدگان در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان را ۱۵۲ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار در شهرهای آبادان و خرمشهر جان خود را از دست دادند.

سلمان زاده بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۲۰۳ هزار و ۲۶۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۸ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۳۸۷ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ مرخص شدند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.