تاریخ انتشار : دوشنبه 5 جولای 2021 - 12:04

تزریق ۳۰۱ هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان

تزریق ۳۰۱ هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان

رییس مرکز بهداشت خوزستان از تزریق ۳۰۱ هزار دوز واکسن کرونا در این استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۴.۵ درصد جمعیت خوزستان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند. هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر سیدمحمد علوی یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از ۳۰۱ هزار دوز واکسن تزریق شده در استان، ۲۱۸ هزار

رییس مرکز بهداشت خوزستان از تزریق ۳۰۱ هزار دوز واکسن کرونا در این استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۴.۵ درصد جمعیت خوزستان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر سیدمحمد علوی یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از ۳۰۱ هزار دوز واکسن تزریق شده در استان، ۲۱۸ هزار خوزستانی که اکثرا در معرض خطر بیشتر بودند دوز اول و ۸۳ هزار نفر دوز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۷ درصد کادر بهداشت و درمان و ۱۰۰ درصد سرای سالمندان و جانبازان بالای ۵۰ درصد خوزستان واکسینه شدند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: همچنین ۷۱ درصد افراد بالای ۸۰ سال، ۷۸ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال، ۷۱ درصد افراد ۷۰ تا ۷۵ سال و ۴۵ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال استان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه میزان جمعیت واکسینه شده استان خوزستان تقریبا معادل متوسط کشوری است افزود: قطعا اگر در روزهای آینده تعداد واکسن بیشتری در اختیارمان قرار گیرد واکسیناسیون دیگر گروه های هدف را آغاز می کنیم.

علوی در پایان گفت: از مردم استان تقاضا داریم که در شرایط موجود رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و عادی انگاری را در جامعه رواج ندهند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان نارنجی و ۱۳ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.