تاریخ انتشار : یکشنبه 4 جولای 2021 - 14:38

تامین و توزیع ۲ هزار کولر برای نیازمندان خوزستان

تامین و توزیع ۲ هزار کولر برای نیازمندان خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به تامین ۲ هزارکولر به‌منظور رفع مشکلات گرمایشی منازل مددجویان گفت: توزیع این کولرها و سایر وسایل سرمایشی همچنان در فصل تابستان ادامه دارد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا جمال شیبه یکشنبه در جمع خبرنگاران  ارزش کولرهای آبی تامین شده را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به تامین ۲ هزارکولر به‌منظور رفع مشکلات گرمایشی منازل مددجویان گفت: توزیع این کولرها و سایر وسایل سرمایشی همچنان در فصل تابستان ادامه دارد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا جمال شیبه یکشنبه در جمع خبرنگاران  ارزش کولرهای آبی تامین شده را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این کولرهای آبی از محل اعتبارات کمیته امداد و مشارکت‌های مردمی تأمین‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود، بیان کرد: توزیع تجهیزات سرمایشی شامل کولرآبی و کولر گازی باهدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم انجام می‌شود.
شیبه افزود: این تعداد کولرآبی بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم متناسب شرایط آب وهوایی هر اقلیم توزیع می‌شود.
وی بابیان اینکه در روزهای ابتدایی فصل تابستان و گرمای شدید، مهم‌ترین نیاز مددجویان وسایل خنک‌ کننده است افزود: کولر تولید داخلی با مشارکت خیران بین خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.
مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در فصل گرما و تابستان از آن رنج می‌برند کمبود شدید وسایل سرمایشی مانند کولر و پنکه است که نداشتن این وسایل خنک کنند آرامش خانوارهای نیازمند را تحت تاثیر قرار داده است.
شیبه بیان کرد: بالا بودن هزینه تامین دستگاه کولرگازی سبب شده است تا بسیاری از خانواده‌های مددجو توان خرید آن را نداشته باشند زندگی خود را با سختی در گرمای سوزان تابستان بگذرانند.
با تاکید بر اینکه منابع کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین همه نیازهای مددجویان تحت حمایت نیست گفت: با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان ها، زمینه خرید دستگاه کولر فراهم و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی و یا فرسودگی کولرها میان آنان توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند افزود:در طول سال گذشته ۱۳ هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان اهدا شده است.

ایجاد پویش تامین کولر برای مددجوان کمیته امداد خوزستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: اهدای کولر به نیازمندان پویش تهیه لوازم سرمایشی کار ابتکاری امدادگران جهادی در ‌روزهای گرم خوزستان است.
وی در ادامه از آغاز جمع آوری کمک های مردمی برای خرید کولر برای نیازمندان و فقرا در قالب پویش کولر در خبرداد و اظهار داشت:هدف از راه اندازی این پوسش، تهیه سیستم سرمایشی برای نیازمندان است.
 لذا از همشهریان نیکوکار می خواهیم حتی اگر کولر دست دوم یا پنکه‌ای دارند که استفاده نمی‌کنند یا توان تأمین خرید یک کولر را دارند می توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.
وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.