تاریخ انتشار : دوشنبه 19 جولای 2021 - 14:21

اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ برای تزریق واکسن کرونا به مرکز بهداشت شرق اهواز

اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ برای تزریق واکسن کرونا به مرکز بهداشت شرق اهواز

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ برای تزریق واکسن کرونا به این مرکز بهداشتی خبر داد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا امراله مردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این تعداد سرنگ از سوی شرکت گار خوزستان تهیه و برای تزریق واکسن کرونا به مرکز بهداشت شرق اهواز

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ برای تزریق واکسن کرونا به این مرکز بهداشتی خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا امراله مردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این تعداد سرنگ از سوی شرکت گار خوزستان تهیه و برای تزریق واکسن کرونا به مرکز بهداشت شرق اهواز اهدا شد.

وی افزود: این نوع همکاری که در راستای تعامل بین بخشی صورت گرفته، در مهار کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون سریع همگانی در خوزستان بسیار تاثیرگذار است.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با تشکر از ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی به یاری مدافعان سلامت شتافتند گفت: روند واکسیناسیون در اهواز با سرعت خوبی در حال انجام است و انتظار داریم که مردم پس از ثبت نام در سامانه به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی از تزریق روزانه بیش از ۱۰ هزار دز واکسن خبر داد و افزود: برای کنترل بیماری لازم است که شهروندان علاوه بر واکسیناسیون، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

هم اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۶ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.