تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 جولای 2021 - 16:18

افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی و مرکزی خوزستان

افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی و مرکزی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط هفته آینده شاهد افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی و مرکزی خواهیم بود. هما خوزستان: به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط هفته آینده شاهد افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی و مرکزی خواهیم بود.

هما خوزستان: به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان تا اواسط هفته آینده جریانات جنوبی و مرطوب به تناوب بر روی استان مستقر است.

وی افزود: همچنین در بعدازظهرها نیز با صعود این رطوبت در ارتفاعات شرقی و شمالی شاهد افزایش ابر در این مناطق خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر دمای هوای استان در شهرستان های اهواز و آبادان با ۴۸.۲ سانتیگراد و حداقل دمای هوا در شهرستان ایذه ۲۲.۶ سانتیگراد گزارش شده و مرکز استان نیز در این ساعت ها دمای بین ۳۰.۵ تا  ۴۸.۲ سانتیگراد را تجربه کرده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به استقرار توده هوای گرم و خطر گرمازدگی از روز پنجشنبه ۱۷ تیر در استان هشدار سطح قرمز صادر کرده بود که بر این اساس ادارات ۱۸ شهرستان روز شنبه ۱۹ تیر تعطیل اعلام شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.