تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 جولای 2021 - 19:05

آغاز عملیات پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در بخش زیدون بهبهان

آغاز عملیات پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در بخش زیدون بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در راستای ارتقای ارتباطات در روستاهای بخش زیدون بهبهان آغاز شد. هما خوزستان: رحیم فلاح زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی مردم و ضرورت توسعه ارتباطات به ویژه در روستاها و

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در راستای ارتقای ارتباطات در روستاهای بخش زیدون بهبهان آغاز شد.

هما خوزستان: رحیم فلاح زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی مردم و ضرورت توسعه ارتباطات به ویژه در روستاها و بهره مندی  روستاییان از خدمات مطلوب و پیشرفته، پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در روستاهای شله زار یک و ۲ و توابع بخش زیدون شهرستان بهبهان به میزان ۳۶ کیلومتر توسط مخابرات منطقه خوزستان شروع شد.   
 وی گفت: با اجرایی شدن پروژه شبکه فیبر نوری و توسعه زیر ساخت های مخابراتی، به منظور اجرای عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی امکان فراهم شدن ارتقای ارتباطات در تمام حوزه ها به ویژه شبکه همراه اول و دیگر اپراتوها در روستاهای بخش زیدون  و روستاییان از خدمات نوین و پیشرفته شبکه های ارتباطی نیز بهره خواهند برد.

فلاح زاده بیان کرد: با این توسعه شبکه مخابراتی میزان دسترسی و برخورداری خانوارهای روستایی از خدمات آموزشی، بهداشتی، بانکی و دیگر خدمات نوین ارتباطی افزایش خواهد یافت. 

 مخابرات منطقه خوزستان با توسعه شبکه فیبر نوری خود در روستاها تلاش در ایجاد عدالت ارتباطی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.