تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 ژوئن 2021 - 21:25

۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان تزریق شده است

۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان تزریق شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر تزریق واکسن کرونا به افراد هدف و توجه نکردن به شایعات در این خصوص گفت: ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا تاکنون در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تزریق شده است. هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر شکراله سلمان‌زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای هیچکدام از گروه‌های

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر تزریق واکسن کرونا به افراد هدف و توجه نکردن به شایعات در این خصوص گفت: ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا تاکنون در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تزریق شده است.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر شکراله سلمان‌زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای هیچکدام از گروه‌های سنی تعیین‌شده برای منطقه جنوب غرب خوزستان کمبود واکسن نداریم و افرادی که دوز اول را نیز تزریق کردند به هیچ عنوان نگران تزریق دوز دوم نباشند و از این بابت نیز مشکلی وجود ندارد و هر فردی هر نوع واکسنی تزریق کرده باشد دوز دوم نیز برای وی محفوظ است.

وی با بیان اینکه افرادی که داری تب هستند واکسن نزنند، خاطرنشان کرد: عارضه خاصی پس از تزریق واکسن وجود ندارد و فردی که به کرونا نیز مبتلا شده باشد یک ماه پس از ابتلا، شرایط تزریق واکسن را خواهد داشت.

دکتر سلمان‌زاده، ادامه داد: منتظر هستیم که بلافاصله بعد از تایید واکسن ایرانی و توزیع آن، تزریق آن را در منطقه آغاز کنیم.

وی بیان کرد: همچنان از افراد بالای ۷۰ سال تقاضا می‌کنیم برای تزریق واکسن مراجعه کنند و با خیال راحت و بدون مشکل واکسن خود را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تکذیب شایعه‌ مربوط به خاصیت مغناطیسی واکسن‌ کرونا، گفت: همانطور که گفته شد حدود ۲۰هزار دوز واکسن در منطقه ما تزریق شده و برای هیچکدام از افراد دریافت‌کننده عارضه خاصی به وجود نیامده است.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.