تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 14:11

۱۳۲ هزار خوزستانی در مقابل کرونا واکسینه شدند

۱۳۲ هزار خوزستانی در مقابل کرونا واکسینه شدند

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا، تاکنون ۱۳۲ هزار نفر از جمعیت استان در مقابل این ویروس واکسینه شده اند. هما خوزستان: دکتر محمد علوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از تعداد افراد واکسینه شده در استان، ۹۱ درصد مربوط به بخش درمان، ۹۳ درصد از

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا، تاکنون ۱۳۲ هزار نفر از جمعیت استان در مقابل این ویروس واکسینه شده اند.

هما خوزستان: دکتر محمد علوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از تعداد افراد واکسینه شده در استان، ۹۱ درصد مربوط به بخش درمان، ۹۳ درصد از پرسنل بهداشت و ۵۱ درصد از بیماران خاص استان واکسن کرونا دریافت کردند.

وی افزود: همچنین ۸۶ درصد از سرای سالمندان، ۹۲ درصد از جانبازان واجد شرایط، ۶۵ درصد از افراد بالای ۸۰ سال، ۵۷ درصد از افراد ۷۵ تا ۷۹ سال و ۳۹ درصد از افراد ۷۰ تا ۷۴ سال نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کردند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تاکنون ۲.۸ درصد از جمعیت استان در مقابل کرونا واکسینه شدند و این روند همچنان با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی افزود: اکنون کار واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در حال انجام است و این افراد می توانند با در دست داشتن مدرک شناسایی برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

علوی بیان کرد: یک سری مراکز تجمیعی برای انجام واکسیناسیون در غرب و شرق اهواز در نظر گرفتیم تا از این طریق بتوانیم جوابگوی جمعیت بالای گروه های هدف باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون عارضه خطرناکی در بین دریافت کنندگان واکسن مشاهده نشده است افزود: هر واکسنی عارضه خاص خود را دارد و اگر غیر از این مطلب را عنوان کنیم، در واقع حقیقت را نگفتیم اما تاکنون عارضه غیرقابل پیش بینی در زمینه واکسن کرونا نداشته ایم.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.