تاریخ انتشار : جمعه 4 ژوئن 2021 - 15:29

کشف ۷۹ کیلوگرم حشیش در بهبهان

کشف ۷۹ کیلوگرم حشیش در بهبهان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۷۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان بهبهان از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، ماموران

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۷۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان بهبهان از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان بهبهان با تلاش اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس خیرآباد بهبهان با اقدامات اطلاعاتی، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی‌ ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۷۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار صالحی گفت: در این ارتباط ۲ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

پیش از این در ۱۱ خرداد فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۶۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در سه عملیات در شهرستان‌های شادگان، ماهشهر و بهبهان خبر داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.