تاریخ انتشار : دوشنبه 14 ژوئن 2021 - 10:48

پیام سردار حشمت حسن زاده در خصوص حمایت از دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری

پیام سردار حشمت حسن زاده در خصوص حمایت از دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش شوش۲۴، متن پیام سردار حشمت حسن زاده در خصوص حمایت از دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و همرزمان عزیزم در استان های خوزستان و لرستان،همان طور که می دانید کشور ایران در شرایط ویژه ای از بعد داخلی، منطقه ای و

به گزارش شوش۲۴، متن پیام سردار حشمت حسن زاده در خصوص حمایت از دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و همرزمان عزیزم در استان های خوزستان و لرستان،
همان طور که می دانید کشور ایران در شرایط ویژه ای از بعد داخلی، منطقه ای و بین المللی قرار دارد.

این شرایط ویژه ایجاب می کند که ملت بزرگ ایران در آزمون انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، مردی مقتدر و آگاه به همه جوانب امور کشورداری انتخاب کند.

کشور ما بحمدالله در زمینه های سیاسی و نظامی در شرایط ثبات و اطمینان بخش قرار دارد، اما آنچه موجب نگرانی است،شرایط نامطلوب اقتصادی است.
بی ثباتی اقتصادی و مشکلات برآمده از این معضل در سطح ملی که شامل بیکاری، کاهش ارزش پول ملی، گرانی، فشار سنگین بر اقشار متوسط به پائین و گسترش فقر می باشد سبب نگرانی توده های مردم از این وضعیت شده است. استمرار این وضعیت نامطلوب موجب کاهش امید مردم و تحت الشعاع قرار گرفتن ثبات سیاسی و امنیتی موجود خواهد شد.

اینجانب بعنوان یک رزمنده ولایت مدار معتقدم که شرایط نامطلوب اقتصادی ، معضل لاینحلی نیست و اگر رئیس جمهوری جامع الشرایط زمام امور اجرایی کشور را به دست گیرد و از تمام ظرفیت های ملی استفاده کند قادر خواهد بود با حضور همیشگی ملت بزرگ ایران، بر مشکلات اقتصادی فائق آید و در بعد اقتصاد نیز کشور را به آرامش و ثبات برساند.

دکتر محسن رضایی، مردی با دانش و تجربه بالا در دفاع از مرزهای ملی و اندیشمندی صاحب نظر در عرصه های اقتصادی و فرهنگی است و با برنامه های مدونی که دارند امید می رود در این میدان نیز مثل دوران دفاع مقدس موفق و سربلند بیرون آیند.

از شما مردان و زنان و برادران همرزمم در دوران ۸ساله دفاع مقدس در استان های خوزستان و لرستان درخواست می کنم، رای خود را به دکتر محسن رضایی دهید.

با امید به موفقیت ایشان در این میدان سخت و پیروزی در جنگ اقتصادی.

رزمنده و جانباز شیمیایی هشت سال دوران دفاع مقدس
سرتیپ۲ پاسدار بازنشسته
حشمت حسن زاده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.