تاریخ انتشار : دوشنبه 21 ژوئن 2021 - 19:38

ورود محموله جدید واکسن کرونا به خوزستان

ورود محموله جدید واکسن کرونا به خوزستان

هما خوزستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود محموله جدید واکسن کرونا به خوزستان خبر داد و گفت: سالمندان بالای ۶۵ سال که دوز اول را دریافت کرده‌اند منتظر تماس کارشناسان بهداشت برای تزریق دوز دوم باشند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با ورود محموله جدید واکسن کرونا

هما خوزستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود محموله جدید واکسن کرونا به خوزستان خبر داد و گفت: سالمندان بالای ۶۵ سال که دوز اول را دریافت کرده‌اند منتظر تماس کارشناسان بهداشت برای تزریق دوز دوم باشند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان خوزستان، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این مرحله، دوز دوم واکسن کرونای سالمندان بالای ۶۵ سال که دوز اول را دریافت کرده بودند، تامین شده است و این افراد منتظر تماس کارشناسان بهداشتی برای حضور در مراکز بهداشت جهت تزریق واکسن باشند.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: در این مرحله، به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام، واکسن دوز دوم برای افرادی تزریق می‌شود که کارشناسان بهداشتی با آن‌ها تماس گرفته باشند و سالمندان عزیز از هرگونه مراجعه به مراکز بهداشتی بدون هماهنگی پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در صورت تجمع در مراکز بهداشتی، خطر سرایت بیماری وجود دارد که این موضوع بسیار خطرناک است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.